Subscribe:

19 Mayıs 2015 Salı

Kaç oy oldu sayamadım

Merhaba
         Bu kez ara bayağı uzamış ara olmaktan çıkmış ...

         Ama bebekle her şey o kadar zor ki :(      bir de tabi benim ki sağolsun çok huysuz hiç uyumuyo hiç :(
ne gece ne de gündüz hiç uyumuyo napcam bilmiyorum çok yıprattı beni cadı yaa...        çık hareketli bu kadar enerjiyi nerden buluyo bilmiyorum :)
          
            Bir yaşından sonra belki düzelir bakalım herkes yaşını doldursun diyo :)
             Güzel şeyler de oluyo tabi hayatımda okyanus  hanım yürüyo mesela 8 aylıkken başladı aslında  pire kadar bişey pıtı pıtı yürüyo düşünsene :)))
           
           Dişleri çoğaldı şuan 7 tane dişi var ... ufal tefek konuşmaya başladı anne baba gel diyo. .. tabi bunlar yorgunluğuma iyi gelmiyo ama hafifletiyo :)
           Şimdilik bu kadar
                    

              Öpücükler