Subscribe:

20 Ekim 2014 Pazartesi

Sürprizzzz

Selammmmm
hemen konuya gireyim
yaklaşık 4 buçuk aydır amasyadaydım malum tayinimiz şırnağa çıkmıştı
doğum için tuncay beni amasyaya annemin yanına :) göndermişti o şırnağa gitmişti malum iş !
doğumda da sadece 6 gün yanımızda kalabildi 
bayramda burda olacaktı ama izinler çakıştı gelemedi
son zamanlarda da o taraftaki malum olaylardan dolayı izinler iptal oldu vs vs derken bi gelemedi
o kadar özlemiştim ki anlatamam yaa
 insanın kendi evi gibisi yok evi hiç görmesemde çok özledim ee tabi en çok da kocamı 
bu işid eylemleri falan çıkınca da iyice ümidimi kesmiştim doğrusu artık uzun bi süre gelemez diyodum içimden ... çok da üzülüyodum ama tuncaya belli etmemeye çalışıp moral vermeye çalışıyodum çünkü şırnakta dağın başında onun için daha zor ...
ayrı kalmak çok zor inanılmaz zor hem de
neyse cuma günü içimde bi his gelecek gibi hissediyorum tuncayı.. hatta anneme de dedim sanki tuncay gelicek diye
ortada hiç bişey yokken annem de şaşırdı noldu bişey mi oldu dedi yokkkk öyle hissediyorum dedim
sonra gece 1buçukta kapı çaldı :))
nasıl böyle içime doğdu bilmiyorum yaa ... çok seviyorum eşşek kocamı ondan mı acaba :))
sözün özü sonunda kavuştuk ay başında da beraber şırnağa dönüyoruz annem de 15 günlüğüne bizimle geliyo
yeni ev yeni şehir yeni insanlar ... yeni bi hayat 
nasıl olacak günler nasıl geçecek bilemiyorum ...
bana şans dileyin 

öpücüklerr

2 yorum:

  1. Yaa ne tatlı bir sürpriz.Nasıl hissetmişsin geleceğini.Çok tatlı :)
    Yeni evinizde,yeni şehrinizde mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)) annemin bi arkadaşı nişanlısı gelince kokusunu alıp geldiğini hissediyomuş :) ben nasıl hissettim bilmiyorum :)

    YanıtlaSil