Subscribe:

2 Ekim 2014 Perşembe

sonbahar gribi :/

Günaydııınnnnnn
bugün haftanın son iş günü yarın bayram arifesi ..
havalar da güzel iki gündür sanırım bayramda da güzel olacak herkes bayram tatilini farklı şekilde değerlendiriyo tabi ..
ben bu sene tatil yapamayan biri olarak çok kıskanıyorum yaaa
kocaman göbeğimle tatil yapamadım işte :))
şaka bi yana herkese iyi bayramlar şimdiden ve iyi tatiller sevdiklerinizle beraber güzel bayramlarınız olsun
benim sevdiceğim şırnakta bayrama da gelemiyecek tabi 
ben de doğal olarak gidemiyorum bu geçirdiğimiz 2. bayram olacak ramazan bayramında da ayrıydık... napalımmm sağlık olsunda...
neyse
ben grip oldum hapşuruktan burun silmekten mahvolmuş durumdayım bunun için sızlanmıyorum tabi tek derdim fasülyeye geçmemesi... sürekli kucağımda olduğu için ona geçecek diye çok korkuyorum
hemen iyi olmak için ıhlamur zencefilli bal pastil nane limon vs vs içmediğim kalmadı 
okyanusa geçmesin diye de annemve ben ikimizde maske takıyorum zira annemde hasta :))
çok komik bi görüntü oluyo evde ama yapcak bişey yok :))
çok ilaç da içemeyince doğal yollara başvurmak zorundayız 
umarım hemen ggeçerde fasülyemi rahat rahat kucağıma alıp koklaya koklaya öpebilirim :))

öpücüklerrr...

0 yorum:

Yorum Gönder