Subscribe:

8 Ekim 2014 Çarşamba

rutin kontroller

Herkese merhaba iyi akşamlar :)
Hamilelik bloğuna çevirmek istemediğim bloğum anne bebek bloğu olmaya başladı sanki :)
Ama olsun zaten bu bloğun kalıpları yoktu aklıma geleni yazıyodum :P
Bugün kalça çıkığı ultrasonuna gittik bu rutin kontroller beni çok geriyo ya aklıma gelen acabalar çok rahatsız edici ihtimal bile vermek istemiyo insan analıkkk analıkkk :)))))))
Neyseki hiç bi sorun çıkmadı içim kocaman rahatladı :)
Ya sizde de oluyo mu bilmiyorum bu zilli ne zaman bi yere gidecek olsak uyuyo uyutmak istediğimde de uyumuyo :) 2 ay bitti hala uykular düzene girmedi ya :)
gece 3 kez falan uyanıyo emip uyuyo sabah uyanıyo bazen akşama kadar hiç uyumuyo vs vs vs..
Neyse yarın da 2. ay aşılarımızı vurunmaya gidicez iki bacak bi de koldan yapılıyomuş verem aşısı olan yani koldan yapılan derinin altına iyice sokuluyomuş çok acıyo yani nasıl dayancam bilmiyorum :/ haa bir de ateş de yapabiliyomuş yarın gece uykular haram yani .. amann bebeğim ateşlenmesin iyi olsun da uykusuz kalmaya razıyım alıştım ztn :P
şimdilik bu kadar 
öpücükler

0 yorum:

Yorum Gönder