Subscribe:

10 Ekim 2014 Cuma

minicik alışveriş :)

Günaydınlarrrr
aylarrr sonra ilk kez bi alışveriş postu giriyorum  :))
bir yıl olmuştur nerdeyse  hazır okyanus uyurken hemen iki dakikada fotoları çekip düzenlemeden ekledim idare edersiniz artık :P

bu yeni çıkan göz kalemini görmüşsünüzdür mutlaka
şu merve boluğurun reklamında oynadığı hani
çok fazla siyahlık vaadediyo ama ben çok beğendim diyemiycem avonun açılıp kapanabilen göz kalemlerinden bi farkı yok yani
çok aşırı siyah da yapmıyo tekrar alır mıyım bilmiyorum açıkcası


rocket uzun zamandır kullandığım bi rimel çok da sewerek kullanıyodum
aslında yeni rimele de ihtiyacım yoktu ama
kirpiklerimi uzatsın bakım yapsın diye rimelimin içine badem yağını çok kaçırınca yeni rimel almak farz oldu :)) caaaanım rimel boşa gitti yani maybelline ürünlerinde de 3 al 2 öde varmış bu iki rimeli aldım bi rocket de anneme hediye gelmiş oldu :))
şu mor olan varyaa adını unuttum şuan fotodan da okuyamıyorum :P
çok iyi yaa rocketi solladı diyebilirim hep aynısını kullanıyorum bir de bunu deneyeyim diye almıştım 
iyiki de almışım artık buna devam edicem sanırım


hobby el kremini küçük olduğu için aldım aslında çok fazla krem kullanan biri değilim
ama çantaya atmalık iyi oluyo bazen a101 de 1 liraydı :)


aseton klasik zaten 
yazıya gerek yok :)



 burun bandı ve asetonsuz oje çıkarıcı da bime gelmişti
burun bandı watsonsunkilerden kullanıyorum çok güzeller ama
bunu da görünce bi deneyelim dedik annemle


 asetonsuz oje çıkarıcı daha önce hiç kullanmamıştım merak ediyorum henüz kullanmadım 
bakalım nasıl bişeymiş :)



şimdilik bu kadar 
öpücüklerrr

0 yorum:

Yorum Gönder