Subscribe:

24 Ekim 2014 Cuma

benimle yaşlansana :)









 Benimle yaşlansana?

 Kitap okurum, çay demler, şiir yazarım sana..

 Ha birde, her sabah için şükrederim, sonra 

gözlerine bakar, amin derim..'

 Amin, bu günde gördüm seni, bu gün de güzel 

geçecek demek ki..'

 Ben herkes gibi değil, duam gibi severim seni...

20 Ekim 2014 Pazartesi

Sürprizzzz

Selammmmm
hemen konuya gireyim
yaklaşık 4 buçuk aydır amasyadaydım malum tayinimiz şırnağa çıkmıştı
doğum için tuncay beni amasyaya annemin yanına :) göndermişti o şırnağa gitmişti malum iş !
doğumda da sadece 6 gün yanımızda kalabildi 
bayramda burda olacaktı ama izinler çakıştı gelemedi
son zamanlarda da o taraftaki malum olaylardan dolayı izinler iptal oldu vs vs derken bi gelemedi
o kadar özlemiştim ki anlatamam yaa
 insanın kendi evi gibisi yok evi hiç görmesemde çok özledim ee tabi en çok da kocamı 
bu işid eylemleri falan çıkınca da iyice ümidimi kesmiştim doğrusu artık uzun bi süre gelemez diyodum içimden ... çok da üzülüyodum ama tuncaya belli etmemeye çalışıp moral vermeye çalışıyodum çünkü şırnakta dağın başında onun için daha zor ...
ayrı kalmak çok zor inanılmaz zor hem de
neyse cuma günü içimde bi his gelecek gibi hissediyorum tuncayı.. hatta anneme de dedim sanki tuncay gelicek diye
ortada hiç bişey yokken annem de şaşırdı noldu bişey mi oldu dedi yokkkk öyle hissediyorum dedim
sonra gece 1buçukta kapı çaldı :))
nasıl böyle içime doğdu bilmiyorum yaa ... çok seviyorum eşşek kocamı ondan mı acaba :))
sözün özü sonunda kavuştuk ay başında da beraber şırnağa dönüyoruz annem de 15 günlüğüne bizimle geliyo
yeni ev yeni şehir yeni insanlar ... yeni bi hayat 
nasıl olacak günler nasıl geçecek bilemiyorum ...
bana şans dileyin 

öpücüklerr

Kalp Şeker: M.A.C Çekilişi

Kalp Şeker: M.A.C Çekilişi: H erkese merhaba. Çekiliş yapmayalı uzun bir zaman olmuştu ve Instagram'da 3000 oluşumun şerefine bir çekiliş yapmak istedim.

10 Ekim 2014 Cuma

masajla ağrıya son !

günaydınnn
netten gaz sorununu nasıl çözerim diye bakarken böyle bişey buldum
kenarda dursun belki işe yarar :))


minicik alışveriş :)

Günaydınlarrrr
aylarrr sonra ilk kez bi alışveriş postu giriyorum  :))
bir yıl olmuştur nerdeyse  hazır okyanus uyurken hemen iki dakikada fotoları çekip düzenlemeden ekledim idare edersiniz artık :P

bu yeni çıkan göz kalemini görmüşsünüzdür mutlaka
şu merve boluğurun reklamında oynadığı hani
çok fazla siyahlık vaadediyo ama ben çok beğendim diyemiycem avonun açılıp kapanabilen göz kalemlerinden bi farkı yok yani
çok aşırı siyah da yapmıyo tekrar alır mıyım bilmiyorum açıkcası


rocket uzun zamandır kullandığım bi rimel çok da sewerek kullanıyodum
aslında yeni rimele de ihtiyacım yoktu ama
kirpiklerimi uzatsın bakım yapsın diye rimelimin içine badem yağını çok kaçırınca yeni rimel almak farz oldu :)) caaaanım rimel boşa gitti yani maybelline ürünlerinde de 3 al 2 öde varmış bu iki rimeli aldım bi rocket de anneme hediye gelmiş oldu :))
şu mor olan varyaa adını unuttum şuan fotodan da okuyamıyorum :P
çok iyi yaa rocketi solladı diyebilirim hep aynısını kullanıyorum bir de bunu deneyeyim diye almıştım 
iyiki de almışım artık buna devam edicem sanırım


hobby el kremini küçük olduğu için aldım aslında çok fazla krem kullanan biri değilim
ama çantaya atmalık iyi oluyo bazen a101 de 1 liraydı :)


aseton klasik zaten 
yazıya gerek yok :)



 burun bandı ve asetonsuz oje çıkarıcı da bime gelmişti
burun bandı watsonsunkilerden kullanıyorum çok güzeller ama
bunu da görünce bi deneyelim dedik annemle


 asetonsuz oje çıkarıcı daha önce hiç kullanmamıştım merak ediyorum henüz kullanmadım 
bakalım nasıl bişeymiş :)



şimdilik bu kadar 
öpücüklerrr

8 Ekim 2014 Çarşamba

kadın dediğin

Erkeğini dizine yatırıp saçlarını okşamayı bilir gerçek bir kadın.
Kadının hası nerede nasıl davranacagini bilir.
İnsanların içinde kapris yapmaz hır çıkarmaz; ama gerçek bir Osmanlı kadını gibi adabıyla raconuyla istediğini alır.

Dırdır etmez. Çok konusup baskı yapıp erkeği bezdirmez. Yüz göz olmaz kadının hası.
Bazen öyle bir bakar ki hele bir de bazen öyle bir susar ki bin tümceye bedeldir bu bakmalarla susmalar. Bu kadın üzülmeyi de bilir ağlamayı da kızmayı da. Ama üzmemek lazım ayrıca kızdırmaya da gelmez.
Gerçek bir kadın ezik durmaz. Kambur yürümez dimdik durur. Kendine saygısı güveni vardir. Erkeğine can yoldaşı olur destek olur onu dinlemeyi bilir. Bazen utangaç olur bazen ürkek. Soğuktan ya da yalnızlıktan korkabilir kadın.
Aptal olmaz gerçek bir kadın. Bön bön bakmaz adamların suratına. Hülyali bakışları da olsa zihni uyanik olur.
Hüznü gökten deli deli yağan yağmur gibi olur saçlarından akar.
Neşesi ise öyle renkli öyle dağınık; saçları savrulur. Kahkahaları vardır bu kadının çın çın eder odaların duvarlarında.
Sesi güzel olur kadının biraz buğulu...arada bir pencereye yaslar başını sokağa dalıp gider bir şarkı sözleri söyler.
Olgunluguyla şaşırtır erkeği. Bazen de öyle çocuk olur öyle sağlam saçmalar ki yine şaşırtır onu.
Sıkmaz kadın bunaltmaz yaşa yaşa bitmez. Huzur verir varlığıyla. İçmesini de bilir kadının hası. Bazı akşamlar anason
kokulu tüter sofrasının sıcağı. İçli bir türkü dinler bazen üşür sırtına hırkasını alır. Konuşurken insanın yüzüne bakar kadın. Kibirli olmaz.
Kadının hası böyle olur..|
Kültürsüz olmaz. Bomboş olmaz kafası. Dünyanın ülkenin olaylarını bilir anlar söyleyecek sözü vardır.
Kişiliklidir. Beceriklidir.
Tırnağı kırılınca üzülür üzülür işte profesör de olsa sultan da olsa boksör de olsa üzülür.
Gerçek bir kadın hiçbir zaman reklam panolarındakı kızlara benzemez.
Etini teşhir etmez. Fosforlu bir taş gibiliği yoktur onun loş bir cazibesi vardır. Albenisi metrelerce öteden çarpar adamı. Ne kadar örtünecegini ne kadar açılacağını yerine ve zamanına göre bilir. Gerçek bir kadın Paris podyumlarında yürüyen 17. yüzyılın vebalı kadınları gibi mankenlere benzemez. Uzun saçları vardır Kadının. Yumuşak olur güzel kokar. Kadının hası saçlarını ne zaman toplayacağını ne zaman salacağını bilir.
Kadına yaraşmaz sorhoşluk. Gerçek bir kadın göbek atmayı gerdan kırmayı iyi becerir; ama öyle her yerde masaların üstüne çıkıp oynamaz. Havasında oldu mu bir oynadı mı herkes onu izler.
Kadın korunmayı sever ama korunmaya muhtaç olmaz. Erkekler korumayı severler ama yine de güçsüz zavallı kadınlardan hoşlanmazlar. Güçlü kadından ise çekinirler ona yanaşamazlar. Kadının hası bu dengeyi kurmayı bilir; gücünü erkeğin gözüne gözüne sokmaz.
Has kadına naz da yakışır kapris de. Öyle tatlı öyle kıvamlı naz eder ki onun nazını erkek zevkle çeker.
Gerçek bir kadın şiir gibi olur mey gibi olur ömür gibi olur...
CAN DÜNDAR

özleyeceksin

Özleyeceksin!

Kızıyordu,

Kıskanıyordu,

Küsüyordu,

Çok soru soruyordu;

Ama beni çok seviyordu diyeceksin!

Nazım Hikmet

rutin kontroller

Herkese merhaba iyi akşamlar :)
Hamilelik bloğuna çevirmek istemediğim bloğum anne bebek bloğu olmaya başladı sanki :)
Ama olsun zaten bu bloğun kalıpları yoktu aklıma geleni yazıyodum :P
Bugün kalça çıkığı ultrasonuna gittik bu rutin kontroller beni çok geriyo ya aklıma gelen acabalar çok rahatsız edici ihtimal bile vermek istemiyo insan analıkkk analıkkk :)))))))
Neyseki hiç bi sorun çıkmadı içim kocaman rahatladı :)
Ya sizde de oluyo mu bilmiyorum bu zilli ne zaman bi yere gidecek olsak uyuyo uyutmak istediğimde de uyumuyo :) 2 ay bitti hala uykular düzene girmedi ya :)
gece 3 kez falan uyanıyo emip uyuyo sabah uyanıyo bazen akşama kadar hiç uyumuyo vs vs vs..
Neyse yarın da 2. ay aşılarımızı vurunmaya gidicez iki bacak bi de koldan yapılıyomuş verem aşısı olan yani koldan yapılan derinin altına iyice sokuluyomuş çok acıyo yani nasıl dayancam bilmiyorum :/ haa bir de ateş de yapabiliyomuş yarın gece uykular haram yani .. amann bebeğim ateşlenmesin iyi olsun da uykusuz kalmaya razıyım alıştım ztn :P
şimdilik bu kadar 
öpücükler

5 Ekim 2014 Pazar


BAYRAM
“Hayata rasgele serpistirilmis ilahi ikramlar, kiymet bilen kullara her daim bayram yasatir.
Nefes almak bayramdir mesela; günün birinde soluksuz kalinca anlar insan…
Görmenin nasil bir bayram oldugunu karanlik ögretir; sevmeninkini yalnizlik…
Sizlamayan her organ, hele de burun diregi bayramdir.
Bayramdir, elden ayaktan düsmemek, zihinden önce bedeni kaybetmemek,
kurda kusa yem olmayip ‘Çok sükür bugünü de gördük’ diyebilmek…
Sevdiklerinle geçen her gün bayramdir.
Küsken barismak, ayriyken kavusmak, suskunken konusmak bayramdir.
Bir kitabi bitirmek, bir binayi bitirmek,
bir okulu bitirmek, kâbuslu bir rüyayi,
kodeste agir cezayi bitirmek bayramdir.
Yogun bakimda sancili geceyi ya da kangren olmus bir iliskiyi bitirmek de öyle…
Vuslat da bayramdir öte yandan…
Endise içinde beklediginden mektup almak,
telefonda ansizin sesini duymak,
deli gibi burnunda tütenin boynuna sarilmak bayramdir.
En aciktigin anda dumani tüten bir somunun kösesini bölmek,
korktugunda güvendigine sarilabilmek,
dara düstügünde dost kapisini çalabilmek bayramdir.
Bir sürpriz paketinden çikan hediye,
tatli bir sekerlemede üstüne serilen battaniye,
saçlarini müsfik bir sevgiyle oksayan anne bayramdir.
‘Ona güvenmistim, yanilmamisim’ sözü bayramdir.
Hiç aldatmamis, aldanmamis olmak bayram…
Yeni bir sözcük ögrenmek, bir tünelin sonuna gelmek,
müzmin bir isin kapisini çarpip uzun bir yola çikivermek bayramdir.
Zorluklara tek basina gögüs gerebilmek,
gereginde haksizligin üstüne yalin kiliç yürüyebilmek bayramdir.
Yeni eve asilan basma perdeler, alin teriyle kazanilmis ilk rizkin kondugu çerçeveler,
yüklü bir borcun son taksiti ödenirken sikilan eller bayramdir.
Evde yalnizligi noktalayan insan nefesi,
aksam kapida karsilayan yavuklu busesi,
sevdali bir elin tende gezmesi,
nice adagin ardindan çinlayan çocuk sesi bayramdir.
Sonrasinda gelen ilk dis bayramdir, ilk söz bayram,
ilk adim, ilk yazi, ilk karne bayram…
Güne gülümseyerek baslamak bayramdir.
‘Iyi ki yanimdasin’ bayram, ‘Her seyi sana borçluyum’ bayram,
‘Hiç pisman degilim’ bayram…
Evlatlarin mürüvvetini görebilmek, eve dolu bir torbayla gidebilmek,
konu komsuyla yarenlik edebilmek,
aksamlari eskimeyen bir keyifle çay demleyebilmek bayramdir.
Zamani donduran eski fotograflara nedametsiz bakabilmek,
alti çizilmis eski kitaplari ayni inançla okuyabilmek,
yol arkadaslarinin yüzüne utanmadan bakabilmek bayramdir.
Alni açik yaslanmak bayramdir; ulu bir çinar gibi ayakta ölebilmek bayram…
Bunlarin kadrini bilirseniz, kiymet bilmeyi ögrenirseniz her gününüz bayram olur.
Meraklanmayin, öyledir diye size deli demezler.
Deseler de böyle delilik, bayram artigi günlerdeki nankör akilliliktan evladir.”
Her Gününüz Bayram Olsun…
CAN YÜCEL

2 Ekim 2014 Perşembe

Okyanus ESintisi :))









sonbahar gribi :/

Günaydııınnnnnn
bugün haftanın son iş günü yarın bayram arifesi ..
havalar da güzel iki gündür sanırım bayramda da güzel olacak herkes bayram tatilini farklı şekilde değerlendiriyo tabi ..
ben bu sene tatil yapamayan biri olarak çok kıskanıyorum yaaa
kocaman göbeğimle tatil yapamadım işte :))
şaka bi yana herkese iyi bayramlar şimdiden ve iyi tatiller sevdiklerinizle beraber güzel bayramlarınız olsun
benim sevdiceğim şırnakta bayrama da gelemiyecek tabi 
ben de doğal olarak gidemiyorum bu geçirdiğimiz 2. bayram olacak ramazan bayramında da ayrıydık... napalımmm sağlık olsunda...
neyse
ben grip oldum hapşuruktan burun silmekten mahvolmuş durumdayım bunun için sızlanmıyorum tabi tek derdim fasülyeye geçmemesi... sürekli kucağımda olduğu için ona geçecek diye çok korkuyorum
hemen iyi olmak için ıhlamur zencefilli bal pastil nane limon vs vs içmediğim kalmadı 
okyanusa geçmesin diye de annemve ben ikimizde maske takıyorum zira annemde hasta :))
çok komik bi görüntü oluyo evde ama yapcak bişey yok :))
çok ilaç da içemeyince doğal yollara başvurmak zorundayız 
umarım hemen ggeçerde fasülyemi rahat rahat kucağıma alıp koklaya koklaya öpebilirim :))

öpücüklerrr...