Subscribe:

5 Eylül 2014 Cuma

Süt arttırma olayı ...

Uykulu gözlerden günaydınlar :))
hazır fırsat bulmuşken kendi kullandığım süt arttırıcıları yazayım dedim 
Biliyosunuz sezaryen doğumlarında süt bazen gelmeye biliyo tabi normal doğumda da bu risk çok fazla doğum stresi korku vs vs derken süt gelmediği gibi kesilebiliyo da bazen ...
benim sütümün gelmesinde bi problem olmadı  ilk gün akşama kadar emdi bebeğim sonra yaralardan dolayı ememedi bi önceki yazımda yazmıştım...
ilk önce bebeğinizin gaz sorunu vs olmaması için sizin de yediklerinize dikkat etmeniz lazım deniliyo ama , ben o kadar dikkat ettiğim halde Okyanus'un yine de gaz sorunu var . Alakası olmadığını düşünmekle beraber dikkat etmeye devam ediyorum böyle de tezatım işte :)
Neyse
İlk önce rezene ve anason çayı içtim ben 
Rezene süt arttırmak anason da gaz için her gün düzenli içtim yani annem saolsun hergün kaynatıp önüme getirdi işe de yaradı göğüslerim patlıycak gibiydi ama ben yaralardan dolayı emziremiyodum ki hem yaralar hem şişlik ağrıları derken düzenli emdir düzenli emdir emdikçe düzelecek diyenlere istemeyerek kulak verip acı içinde emdirdim Okyanusu...
sonra humana still tee aldık şuan sadece ona devam ediyorum günde 4 bardağa kadar içebiliyosunuz ben 3 bardak içtim şuan 3. kutudayım ... cidden işe yaradı sütüm çok iyi Allaha şükür tabi çaydan mı toksa geleceği mi vardı orası tartışılır :))
haa bir de tahin helvası yiyorum her kahvaltıda bi arkadaşım çok iyi demişti denemekten zarar gelmez di mi
Ayrıca dereotu maydonoz semizotu da çok süt arttırıyomuş
semiz otu mucize diyo bi arkadaşım da ben yoğurtla yedim bir kez  ama 
sütle semizotunu kaynatıp içtiğiniz zaman çok süt yapıyomuş hatta arkadaşımın omuzlarına kadar şişmiş süt dolmuş..
herkesin vücüdu bünyesi farklı tabi .. kime neyin yarayacağı belli olmaz
bi arkadaşım da bisküvi ye dedi çok süt yapıyomuş petibör olanlar dümdüz hani bildiğimiz bisküvi
yine başka bi arkadaşım cicibebe yemiş:))
işte böyle arkadaş tavsiyeleri :))
ama ne olursa olsun çok su içmek en güzeli sıvı almanız lazım ki sütünüz olsun günde 3 litre içmek gerekiyomuş ama ben o kadar içemiyorum tabi 1.5 2 litreyi zor içiyorum :)
şimdilik bu kadar 
öpücüklerrr

0 yorum:

Yorum Gönder