Subscribe:

28 Eylül 2014 Pazar

siyah pazar

Karamsar siyah yağmurlu bulutlu soğuk bi pazar sabahı bugün.
karamsar hissetmek için havanın bu denli kötü olması mı gerekir bilinmez ama bi etkisinin olduğu kesin ..
gece gram uyku uyuyamadım Okyanus hanım gündüz baygın bi şekilde uyuduğu için gece kudurdu resmen 
gözümden uyku akıyo şuan ama uyuyamıyorum :)
yahuuu bu çocuk neden uyumuyo altı temiz karnı tok pırtt da yapıyo :))
kolik çıktı bir de başımıza her gün aynı saatte başlıyo ağlamaya 
saç kurutma makinesi sesi açıyorum iki dakika sakinleşiyo en fazla sonra yine aynı :))
denemediğim şey kalmadı ne zilli bu yaaa :))
arabada sakinleşir dediler attık arabaya gez babam gez ..
yok anacım sakinleşmiyo ne yapsam 
bi değişik bu kızz kime çektiyse :P
hem de ne yapmıycam dediysem hepsini yedim bir bir :))
emzik vermem dedim emzik verdim çaresizlikten belki rahatlar susar diye
ayakta sallamaya alıştırmam dedim sallamaya başladım ama işe yaramadı
beşikte de sallamam dedimmm sonuç malum susmadı işe yaramadı 
kırkı çıkınca geçer diyenler şimdi de 3-4 ay sonra geçer diyo :)) hadi bakalım hayırlısı 

öpücükler :))

0 yorum:

Yorum Gönder