Subscribe:

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Küçük Bi Teşekkür, Büyük Mutluluk

Okyanus uyurken değerlendireyim dedim :)
sürekli böyle olmayacak biliyorum uykusuz günler beni bekliyorr :)
okuyanlar  hatırlar bebek magnetleri süsleri bakıyodum netten 
çok pahalı olmalarından yakınmıştım 
çok fazla çeşit var demiştim 
sonra 


 yetişti imdadıma :))
 peri kızı gibi yetişti gerçekten bna o kadar güzel süsler hazırladı ki anlatamam 
bakınnn



çok güzel değiller mi 
hepsine bayıldımmmmm :)))
Ayrıca bana bir de hediye lohusa tacı yolllamış çok mahcup oldum


taca da bayıldım çok beğendim tabi
Artık bütün süsler püsler şekerler keçeler 
peri kızının elinden çıkacak böyle biline 
çok ilgili ayrıca herkese tavsiye ediyorum
tekrar teşekkür ederim :)))


öpücüklerrr :)

3 yorum:

  1. Pınar hanımcım Nasıl mutlu oldum bilemezsiniz... Sevgiyle, mutlulukla hazırladım hepsini... Sağlıkla kullanırsınız inşallah. Okyanus'umu da mis gibi kokluyorum. Allah anneli babalı büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. Peri kızı hanımcııımmmm ne kadar teşekkür etsem az Allahım size bollll sipariş bol kazanç versin :))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Pınar hanım... Size de az nazlı, az gazlı, bol sütlü, az acılı günler diliyorum :)

    YanıtlaSil