Subscribe:

22 Ağustos 2014 Cuma

Emzirme kabusu :/

Selamlarrr
Yine Okyanus uyuyo aslında benim de uyumam lazım ama uykum yok insan gece uykusunu almayınca gündüz ne kadar uyursa uyusun doyamıyo uykuya
yetmiyo o uyku :)) bıraksalar günlerce haftalarca uyusam ama nerdeee
Sabahın köründe ya da gecenin bi yarısı birisi seni sürekli uyandıracak deseler çıldırmışsın derdim
hiç bi kuvvet beni sabah gece yarısı uykumdan uyandıramazdı 
Okyanus'un nasıl bii gücü var siz düşünün :))

Gelelim kabusa 
Yeni doğum yapınca bebek emzirme problemi yaşamayan şanslılar var mı bilmiyorum ama
ben onlardan değilim malesef
Doğum öncesi istediğinz kadar krem vs. kullanın yokkk kar etmiyo
benim daha ilk gün acımaya başladı yara oldu uçlardan bildiğiniz kan geldi
canından can gidiyo resmen insanın
acısını tarif edemiyorum açık bi yanığın üzerine tuz bastığınızı düşünün 
Emzirme zamanı gelmesin diye dua ediyodum resmen... Resmen kabustu ... 
İlk gün yara olunca yeni doğan maması aldık tabi çocuk aç emziremiyorum da aç mı kalsın
ilk gün sütü çok önemli tamam kolostrum antibiyotik etkisi var tamam
çok vitaminli o da tamam ama ne yapabilirim tarifsiz bi acı 
Neyse 2. gün akşama kadar emzirmedim tabi  ... haa Bİr de baskı var gelen emzir çocuğun için dayanmalısın ilerden bebeğin çok hasta olur  vs vs vs...
Zaten dikişlerden dolayı canım burnumda oturamıyorum bile bir de göğüslerim acıyo 
iki tarifsiz acı bir arada ... Birde milletin duygusal baskısı üzerine ekleniyo
Yahuuu benim bebeğimmm neden sütümü vermek istemeyeyim
siz benden daha mı çok düşüneceksiniz bebeğimi...

Mama içtiğini görüp laf edenler var bi de yok memeye küser yok obez olurrr
kabuss kabusss siz siz olun kulak asmayın kimseye 
eninde sonunda kıyamayıp emzirceksiniz zaten 
bence verin mama doktor doymuyosa verebilirsin bi sakıncası yok dedi ayrıca
çocuk aç kalsın da kan şekeri mi düşsün sarılık mı olsun ....

ilk önce rossmanndan aldığım göğüs ucu kremini kullandım sleye gerek yok hatta 
dudaklarınıza da kullanabiliyosunuz  çok çatlayınca ki ben hamileliğim boyunca 
sürdüm bu kremi göğüs uçlarıma ... iyi geldi mi Hayırrr

Hastaneden çıkmadan kadın doğum doktoru göğüs ucu için krem vermişti  emzirdikten sonra sürüyosun emzirmeden önce siliyosun kremi  bi kaç kez kullandım 
Ama olmuyo bebek sürekli emmek istiyo sil sür sil sür yapamadım bıraktım 
Ayrıca bu kremi  bebeğiniz pişik olunca da kullanabiliyosunuz bize çok iyi geldi pişik için
 (bunu sonra ayrıntılı yazarıım :))

Adı  SUDOCREM

Sonra 
Bi kaç arkadaşım Lansinoh diye bi krem önerdi hatta bi tanesi 2 tane bitirmiş
zaten minicik ambalajı 10 ml ...Bunu da emzirirken silmenize gerek yok...
Yine denedim tabi sürdüm silmedim emzirmeye çalıştım
ama bu kes de bebeğimiz ağzı yüzü krem oldu :))
 çok kullanamadığım için işe yaradı mı yaramadı mı hiç bir fikrim yok devamlı kullanmak gerekiyo bu tür şeyleri...

Bir de göğüs uçları için ince silikonlar var göğüse takıp öyle emziriyosunuz 
onu da denedim :)))) ve evet onu da sevemedim Okyanus da ondan çekemedi zaten

sonunda acısa da sızlasa da emzirmeye başladım ama nasıl ağlayarak 2 kişi tutuyo annem bebeği Tuncay beni :)) 
Ama iş emzirmekle bitmiyoki arkadaş bu kez de göğüs ucun , göğüs ucu pedine yapışıyoo
çıkarırken bi acı daha...
Üfff kabus gibiydi yaa
En son arkadaşım Yasemin göğüsünün ucunu suyla sil sonra minik sosluklardan kapat dedi
ewet bildiğiniz sosluk küçücüklerden hani içine mayonez fln konuluyo...
böylece göğüsün ucu iç çamaşırına değmiyo yapışmıyo gece yatarken bile sosluklarla uyudum :))
belki daha modern bişeyler bulunabilirdi belki bunun için aparatlar vardır ama araştıracak ve netten alıp bekleyecek zamanım yoktu
tek işe yarayan bu sosluklar oldu uzun lafın kısası :))

süt arttıcıları bi sonraki yazıma sakladım ne zaman yazarım bilmem şimdilik 
öpücüklerr:))

0 yorum:

Yorum Gönder