Subscribe:

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Doğurdum Geldim :)

Selamlar 
Anne olarak ilk yazım :)))
Evet bizim cimcime acele etti 2 hafta önce teşrif etti hayatımıza :))
Annesi gibi sabırsız :))

Gelelim şimdi o güne 
3 ağustos 2014 pazar :))
cumartesi günü başladı aslında her şey , gündüz 10 buçuk gibi nişan denilen şey oldu
kanama yani 
hastaneye gittik hemen açılmam zaten vardı ebe su gelirse kanama devam ederse tekrar gelin dedi
ılık duş almamı söyledi doğuma yardım ediyomuş :))
ben tabi rahatım daha 2 hafta var son haftalar ya kanamalar normal diyorum 
neyse akşam duş alsam mı almasam mı yarın mı alsam derken 
duşumu alıp yattım birden suyum gelmez mi :)))
yataktan nasıl kalktım bilmiyorum hemen anneme bağırdım o film repliklerindeki sözü :D
Anneeeeee suyum geldi :D
Annem  benden heyecanlı eli ayağına dolandı 
Annem beni sakinleştirceğine ben annemi sakinleştirdim 
sakin ol daha sancım yok falan filan işte :)
neyse gittik apar topar hastaneye sancı odasına aldılar
kimseyi almıyolar tabi içeriyalnız giriyosun 5-6 yatak ve o sayıda hamile sancı çekiyo
çığlıklar birbirine karışmış
Allahım napıcam ben dedim :)
ben de hala sancı yok gelen doğuruyo giden doğuruyo derken sabaha karşı 5 te başladı sancım hafiften 
öğlene doğru daha da arttım tabi yok böyle bişey yaaa
hayatımda böyle bi ağrı görmedim göz korkutmak istemiyorum ama gerçek bu yani ...
En son doktora beni sexeryana alın yapamıycam diye yalvarıyodum :)) 
şimdi gülüyorum ama o zaman mahvolmuştum...
Sonra saat 2 gibi aldılar beni doğumhaneye doktor halime acıdı da alalım artık dedi :)
o çığlıklardan ben de attım evet 
Ama bebeğin doğması çok değişik bir an ne hissedeceğini bilemiyo insan sevinç acı gerginlik mutluluk ...
hepsini aynı anda yaşamak anlatılmaz şeyler işte :))
Bebeğimi giydirip yanıma getirdiler al biraz kokunu duysun dediler 
yaaa ben onu alamam çok küçük dedim :))
güler misin ağlar mısın :))
Aldım tabi sonuç olarak yine kelimelere dökemeyeceğim hislerrrr
odaya geçtik sonunda ama dikişlerim varrr çok üzerine oturma dedi doktor ama nasıl oturmayayaım
bebeğim aç yatarak ememez ya ...
bugün 20. gün hala acı çekiyorum normal yerine sezeryan mı yapsaydım keşke diyorum 
sezeryanla 1 hafta da iyileşiyosun diyenlere inanaıp öylede dikiş var böyle de:)))
Doğum hikayem bu kadar :))
Öpücüklerrr :)

2 yorum: