Subscribe:

14 Temmuz 2014 Pazartesi

çığlık atasım var :)

Selamlar 
kaç ay oldu yazmayalı ben bile unuttum ama çok oldu farkındayım çoookkkkkk hem de:)
yapacak bişey yok napalım:)
tayin işleri ev toplama hamilelik bebek malzemeleri vedalar amasya yolculuğu doktor kontrolleri derken 
zaman uçup nasıl geçti anlamadım bile ...
sayılı gün çabuk geçiyo derler ya işte canlı ispatı
fasülyem 9 aylık oldu doğuma 4 hafta kaldı :)) tabi 4 hafta daha dayanabilirse zira erken gelme niyetinde sanırım erken doğum riski var elimiz kulağımızda bekliyoruz desem yeridir :))
ne hayallerim vardı bebeğime aldığım kıyafetleri tek tek göstericektim size o fikir alıcaktım vs vs 
ama hiç biri olmadı işte :)) çok zor geçti hamileliğim hala da düzelmedi bu fasülye mahvetti beni :)))
bi tavsiye hamileliğinnizi iyi denk getirin valla bu sıcaklarda gerçekten acayippppp zor oluyo :D
sıcak bi yandan koca göbek bi yandan :D yüzüstü yapmayı özledim :)))

zaten Tuncay da yanımda yok ... hatırlayan var mı bilmem tayinimiz çıkmıştı Şırnak'a ... o Şırnak ta şuan ben de doğumdan sonra gidicem malesef şimdi annemin evindeyim :D Bian önce evime gitmek istiyorum ama ordaki hava sıcaklığı gölgede 45 derece olunca otur oturduğun yerde diyorum ....

bu aralar netten bebek şekeri bakıyorum bi kaç beğendiğim var aslında ama o ne fiyatlar arkadaş ... ne kadar pahalı cimriliğim tutuyo ne paralar kazanıyomuş meğer millet bu şeker işinden hele keçeler almış başını gitmiş... instagram ticarethane resmen uçsuz bucaksız bi deniz sanki insan kayboluyo :)

 sizin öneriniz varsa lütfen yardım edin boğulmak üzereyim :))

bildiğiniz site vs vardır mutlaka doğuma az zaman kaldı halletmem lazım biran önce :)
şimdilik bu kadar umarım uzun ara vermeden tekrar yazabilirim :)

öpücükler :-*


1 yorum:

  1. Merhaba, oncelikle bebeginizi Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. Vaktinde zamaninda dogsun insallah. Az once size uzun uzun yazmistim. Tam yorumu gondere basarken sarjim bitmesin mi :) Fiyatlara gelince gonul ister ki herseyi ucuz ucuz yapmak, lakin bu isi hakkiyla devlete vergimi vererek, bagkur odemesi yaparak calistigim icin o kazanilan yuksek rakamlari ancak ruyamda goruyorum :D v.elifuslu@gmail.com dan ulasirsaniz size yardimci olacagim. Sevgiler. Elif uslu www.perikizininelisleri.com

    YanıtlaSil