Subscribe:

23 Mayıs 2014 Cuma

ev taşıma :(

Selamlaarrrr
bu günler yine çok yoğun geçmekte aslında benim pek bişey yaptığım yok hamilelikten ama yine de çok yoruluyorum yaa :))
tayinimizin çıktığı gün buraya yazmıştım  bizim için ne kadar sürpriz olduğunu da ...
5 tercih yapmıştık ilk tercihimiz şırnaktı :)
ve ilk tercihimiz çıktı  şansa 
şimdi nokta tayinlerin açıklanmasını bekliyoruz büyük bir gerginlikle
çok sıkıcı bi bekleyiş çok gerginiz heyecan da var tabi
ama daha çok endişe
inşallah benim de gidebileceğim eş götürülebilir bi yer çıkar
bebeğimi 2 yıl babamızdan ayrı büyütmek istemiyorum :(
eee kocamı özlerim tabi hiç ayrı kalmadık ki ...
ayrı kalacağımızı düşünmek bile kalbimi sıkıştırıyo
Allah hayırlısını versin demekten başka bi çare yok :((
gelelim evin durumuna eşyalar toplanmaya başlandı sadece giysi dolabı kaldı nerdeyse 
haziran ortası kütahya dan ayrılıcaz ama nereye gideceğimiz belli değil çok yorucu beynen bedenen :((((
bir de doğum var tabi doğumu amasya da yapıcam ama tuncay yanımda olabilecek mi
belli değil muallak insanı öldürüyo her şey bir an önce olsun bitsin istiyorum
dualarınızı eksik etmeyinn

öpücüklerrr

0 yorum:

Yorum Gönder