Subscribe:

21 Nisan 2014 Pazartesi

uzuuunnnn aradan sonra....

Evet başlıktandan anlıycağın gibi uzun zaman oldu yazmayalı :)
sayamadım bile ...
çok uzaklaştım blogdan internetten 
ne face ne twitter 
fasülyeden dolayı tabi :)
ama son bir aydır iyiyim şükür bulantı kusma halsizlik bitti eee 6. aya girdik bitsin artık bi rahat edeyim :))
bebeğimizin cinsiyetini öğrendik :))
kızımız olcak adı da hazır OKYANUS :))

Altı ay içinde o kadar çok şey oldu ki aslında ama hepsini unuttum ...Alışveriş de yaptım ürün de bitirdim ama elimde hiç bişey yok şuan :)) zaten dha yeni yeni makyaj yapmaya başladım .. hiç bişey yapcak halim yoktu 
ahhhh geçti o günler umarım son aylar yine kabusa dönmez :))

göbeğim de çıkıyo yavaş yavaş ama minicik altı aya göre :))
kimse inanmıyo hamile olduğuma :)) çoğu da benim bu aylarda kocaman göbeğim vardı diyo :))) sanırım iyi bişey bu ki hala kıyafetlerim oluyo hala 34 beden içine giriyorum :)))
aaa kendme bir de hamile elbisesi aldımm :))) kırmızı çok severek aldım güya koca göbek olup giyecektim ama 9 aylıkken anca giyicem sanırım :))
şimdilik bu kadar öpücükler :)))

4 yorum:

  1. Ayy özledim yazılarını vallahi ya çok merak ettim acaba bebişi nasıl niye yazmıyor falan diye :)) yazını görünce çok sevindim gerçekten meğer okyanus bebiş annesini rahat bırakmıyormuş umarım sağlıklı güzel bir kızın olur e artık doğduktan 40. günün sonunda bir fotoğrafınızı koyarsın :)

    YanıtlaSil
  2. canımmmm teşekkür ederim :)) aynen öyle valla canıma okudu bu zilli kız :)) güzel dileklerin için çok çokkk teşekkür ederimm :)) :-*

    YanıtlaSil
  3. ojeci bir prenses mi geliyor yaniiiii :)) heyooooo :D Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin fıstığım ;) 11 kilodan fazla almamak en sağlıklısı zaten güzel olan hamilelik seninki davul gibi olanlarda esas hata ayy çok sevindim seni gördüğüme ben :D hoş geldin tekrar:*

    YanıtlaSil
  4. evetttt oje canavarı olur diye tahmin ediyorum :)) çok öptm teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil