Subscribe:

26 Nisan 2014 Cumartesi

hamilelik çatlakları :))

Sıkıcı ve yalnız geçen bir cumartesi gününden selamlar :))
çok karamsar bi giriş oldu farkındayım 
ama ruh halim ne kadar güneşli olsa da yalnızlık karamsar yapıyo insanı 
Allahtan yarın uçurtma şenliğinin hayali içimi açmaya yetiyo :))

Bugün çatlakları konuşalım istedim 
malum altıncı ayımız pazartesi bitecek karnım büyümeye de başladı :))
aslında çatlaklarını oluşumunun kuruluk olduğu söyleniyo araştırdığım sitelerde ama büntenize göre de değişiyomuş çatlıycaksa çatlıyo yani 
ne sürerseniz sürün :))
neyse biz tedbirimizi alalım da gerisine sonra bakarız artık dimi :))
bu aya kadar (6. ay ) karnım çok çıkmadığı için düzenli krem kullanmadım açıkcası ama üniversitede fitoterapi hocamız kayısı çekirdeği yağının çok iyi sonuçlar verdiğini söylemişti bizzat kendisi denemiş
ben de aldım bu yağdan ... yanında da kakao yağı 
kakao yağı da iyi geliyo notlarımda yazmışım o yıllar :))
çok düzenli de kullanmadım aklıma geldikçe banyo sonrası toplamda 5 kez ya sürdüm ya sürmedim :))) çok üşengecim zira yağ bir de yani vıcık vıcık :))
sonra arko kremin klasik olanını sürmeye başladım her banyo sonrası düzenli sürdüm bu kez ama 
çok fazla çatlak kremi araştırdım netten ama çoğu insan faydasını görmüş 
bir o kadarı da yine de çatladı yazmış 
yağlı arko kremde iş görür diye düşündüm hem de yoğum yapısı biliyosunuz
sonra bi gün Tuncay'la rossmann a gittik orda sebamed in çatlak kremini gördük alsak mı almasak mı derken aldık gitti :)) fiyatı 60 tl civarıydı sanırım
yine düzenli olmamakla beraber duş sonrası sürüyorum bazen sabah akşam da sürdüğüm oluyo son aylara giriyorum çatlakların çoğu bu aylar oluşcak çünkü
sonra bir de rossmann kendi markası olan bi göğüs ucu kremi aldım 
çok yoğun bi yapısı var aynı zamanda çok kuru dudaklarda da kullanılabiliyormuş ... her duş sonrası sürüyorum ben ... bakalım sonuç nasıl olacak :))
sizin kullandığınız kremler var mı ? sorum doğum yapanlara 
öpücüklerrrr :))

2 yorum: