Subscribe:

28 Nisan 2014 Pazartesi

D&R online alışveriş :))

Selammmm:))
minicik bi alışverişimi sizinle paylaşmak istiyorum :)
çok bekledim bunları almak için  
fasülyeye bi anı defteri yazmak istiyodum ama cinsiyeti ilk zamanlar belli olmadığı için renk konusunda kararsızdım 
pembe mor mavi vs vs vs
derken 
dişi bi fasülye olcağını öğrenince beklemenin anlamı yok dedim hemen sipariş verdim :)))
yazmaya da başladım hatta :)))
 defterlerim bunlar mor olanı da kendim için aldım 
bu tarz defterlere bayılıyorum daha fazla almak istedim ama dizginledim kendimi :))
iki tane de şu çok renkli kalemlerden aldım biri bana diğeri Tuncaya 
çok sevdi kalemi çok kullandığı 3 renk (siyah mavi kırmızı ) aynı kalemde olunca :))

 defterlerin arkaları da bu şekilde 
defter 9.90
kalem de 3 500 dü sanırım tam hatırlamıyorum
çok değişik defterler var siz de meraklıysanız D&R bi bakın derimm:))


Öpücüklerrr

0 yorum:

Yorum Gönder