Subscribe:

26 Şubat 2014 Çarşamba

bu aralar ...

uzuuuuunnnn aradan sonra yine pc başında yazı yazıyorum :)
çok uzaklaştım blogdan 
malum fasülye sağolsun ...
ama çok şey oldu aslında bu süre de 
ilk önce fasülyemizin cinsiyetini öğrendik :D
kızımız olacak :))))))))
Aslında daha önceki ultrasonda erkeğe benziyo demişti doktor
ben de kendimi o kadar erkek olacak diye alıştırmıım ki kız deyince şok oldum şaşırdım :))
annem yanımdaydı bir çığlık atıp doktora sarılmadığı kaldı :)
4. aya girdik pazartesi 16. haftaya giriyoruz yani bu haftalarla aram iyi değil:))
bulantılarım kusmalarım hala devam 3 ay sonunda geçer dedi herkes ama nerdeeee
bütün herşey aynı değişen bişey yok
mahvetti bu kız beni :))
bi doğsun poposuna poposuna vurucam valla :))
aaa bu arada hiç karnım yok :)
hala dümdüz doktor bile şaşırdı bu zamanlar belirginleşmeye başlar bu ne böyle dümdüz dedi
iç karın meselesi sanırım :)
neyse
aslında bi kaç kez alışveriş yaptım 
bi kaç bişey de bitirdim
ama ne fotoğraf çekebildim ne yazabildim 
ee tabi bide sevgiliiler günü geçirdik :))
canım kocam bana çok istediğim kulaklıkları almış tabi gününü bekleyemedi 14 şubattan önce verdi :)
çok sevindirdi beni bi de mor renk instagram da paylaşmıştım
sonra 14 şubat günü tuncay nöbetçiydi sabah 9 da aradı uykulu uykulu açtım telefonu
eski botlarımı kapıya bırak askere lazım birazdan aldırıcam dedi
ama nasılll kızıyorum sabahın köründe uyandırdı diye:))
neyse uykulu uykulu gittim botları poşete koydum
kapıyı bi açtım :))))
yerde 2 tane kocaman çiçek 
düşünceli sevgilim anneme de çiçek almış :))))))
yerim ben bunu yaaa
çok büyük sürpriz oldu benim için hiç beklemiyodum açıkcası 
ben bişey yapamadım tabi çok üzüldüm ne doğum günü için ne de sevgililler günü için 
doğum günü planları suya düştü çünkü malesef hastanedeydik:S
sevgililer gününde de yine hastaydım ... annem de güzel bi pasta yapmış bize :))
oturduk onu yedik :D
şimdilik bu kadar umarım yine çok uzun ara vermem :))
öpücükler

0 yorum:

Yorum Gönder