Subscribe:

10 Şubat 2014 Pazartesi

Ahhh fasülyee :(

uzuuuuunnn bi aradan sonra yine bir bezginlik yine bi hastalık yazısı 
ne olacak benim bu halim bilmiyorum yaa
bi totomu doğrultamadım :)
neler geldi yine başıma neler 
salı gününden beri hastanelerde sürünüyorum...
ilk önce salı günü eskişehir de hastaneye gittik Tuncay'la
sabahın 4 ünde yola çıktık karga şeyini yemeden :P
o kadar yorgundum ki eskişehiri gezemedim bile ben ki karış karış gezer talan ederdim normalde 
sadece su altı müzesiydi adı sanırım oraya gidebldim o da yolumuzun üzerindeydi
neyse eve döndük
gece 2 de bir sancıyla uyandım Allahımmmmm nasıl sancııı
nefesimi kesiyo bildiğin kıvranıyorum
bebeğime bişey oldu sandım önce Tuncay'ı uyandırdım o da korktu tabi
hastaneye gittik hemen 
bebek olduğu için acilde bişey yapamıyolar tabi düşük doz
ağrı kesici serumlar takıyolar
bütün gece kıvrandım 
sabah kadın doğum doktoru içimizi ferahlattı 
bebekde bişey yok :)
böbreğim genişlemiş hamileliğe bağlı olarak 
detaylı ultrasonda da 2 tane taş çıktı biri 8 diğeri 4 milim 
acil müdahale gerekebilir ameliyata gerek olabilir diye bizi aşka bir hastaneye sevk etti
ordaki ultrasonda bişey çıkmadı başka hastaneye offfff
şu bir haftadır mahvoldum yaa
anlatırken yazarken bile içim bunalıyo ...
şimdilik ağrılar geçti ama tekrar olursa stent takılcak dedi en son doktor
kafamda deli sorular
bi fasülye hayatıma neler yaptı :)


öpücüklerrr


0 yorum:

Yorum Gönder