Subscribe:

2 Ocak 2014 Perşembe

yeni yılın ilk sürprizi

Yeni yılın ilk sürprizi beni bitanem melek annemden geldi:))
anneannem son zamanlardaki halsizlik bulantı vs durumlarından 
yanıma gelecekti anneannemde çok özeldir benim için o gelecek diye sevinçten geberirken 
kapıyı bi açtım annem de karşımda :))
Hormonları bilirsiniz ahhh o fasülye yok mu fasülye :)))
her şeyi o yapıyo :P
normalde de sulu gözüm ama
bu fasülye beni mahvetti...
neyse...
böylece en güzel yeni yıl hediyemi almış oldum nasıl özlemişim görünce daha iyi anladım :))
ama çalışan bi kadın olmanın dez avantajı cumartesi günü geri dönecek :(
beni çok merak ettiği için görmeye gelmiş meleğim :))
neyse ki ay sonuna doğru tekrar gelecek o zmn daha uzun kalacak da uzun uzun
hasret giderebileceğiz :)))

herkesin annesi gibi benim de annem en güzel en özel en en en ennn.....
 en birinci benim annem :)))

öpücüklerrr :))

4 yorum:

  1. Bende fasulye yok ama bende aşığım anneme ya :)
    2 gün önce yanından ayrıldım daha yine özledim :(

    YanıtlaSil
  2. Doyulmaz annelere babalara allah eksikliklerini göstermesin

    YanıtlaSil