Subscribe:

10 Ocak 2014 Cuma

şeker kurabiye :))

Selam kızlarrr :))
Değişik bi yazıyla sizinleyim yine
sizin de bildiğiniz gibi butik kurabiyeler son zamanlarda çok moda oldu :)
renk renk çeşit çeşit şeker gibi kurabiyeler
hem gözümüze hem midemize bayram ettiriyo :))
bunlar hem yaratıcı hem de çok anlamlı 
her özel gününüze de ayrı ayrı yaptırmak mümkün :)
düğün kına sevgili evlilik yıldönümü bebek vs kurabiyeleri yaptırmak da mümkün 
benim de annemin iş arkadaşının kızı bu işe el atmış iyi de yapmış :))
yaptıklarına göz attım da hepsi birbirinden güzel ve yaratıcı ayrıca hayal gücünüzle sınırlı her istediğiniz yapabiliyor üstelik sadece kurabiye de değil birbirinden leziz pastalar da cabası :))
ben çok beğendim sizlerle de paylaşmak istedim bir göz atın derim mutlaka bir gün lazım olur :))
ben bebeğim olunca mutlaka yaptırmayı düşünüyorum bu tatlışlardan :))
Ayrıca türkiyenin her yerine de kargo gönderiliyo :))

Kurabiyeler göz atmak için http://www.sekerkurabiyesi.com/





Öpücüklerrrrrr

0 yorum:

Yorum Gönder