Subscribe:

13 Ocak 2014 Pazartesi

Şaşırtan Tayin

Herkese Merhaba
Direk konuya girsem daha iyi olacak sanırım :)
Tayinimiz çıktı daha doğrusu Tuncayın tayini 
çok büyük süpriz yaşadık çünkü 2 yıl içinde 2. tayin bu :/
benim tayinim nasıl olcak o da muallakda
ve 3. kez eşyalar arasında kendini kaybediş demek 
nefret ediyorum yaa ev toplamaktan yerleştirmekten :(
Hiç beklemiyoduk aslında bu sene tayin görmeyi öyleki arayıp sormuşlardı ister misiniz 
istemez misiniz diye ...Biz de fasülyeyi öğrendikten sonra kalmaya karar vermiştik zira
karnım burnumda eşyalarla uğraşamazdım
ama süpriz bu ya çıktı işte
hem de muhtemel bile değil kati
doğu bizi bekler
yeni yıl süprizlere iyi kötü başladı hadi bakalım hayırlısı :)
şans dileyin bana :))

öpücüklerr

6 yorum:

  1. Hayırlısı olsun daha bugün yazdım benimkide çıkmayacak hangi sektör ve şehir bilmiyorum ama nasıl bir sistemse isteyenin çıkmaz istemeyenin tayini çıkar hayırlısı olsun bu dönemler daha da önemli bebiş için dikkatli ol yorma kendini :)

    YanıtlaSil
  2. Tsk malesef doğu da olunca çok tedirginim bi de fasülye girince işin içine daha da tedirgin oluyorum :) Anneleree çok iş düşüyo iyi ki onlar var :))

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcınız olsun tsk genelde yaz döneminde atama yapar ekstra atama oldu galiba bende doğuda bulundum tsk olunca insan korkuyor kimseye söyleyemiyodum ilk zamanlar ama rahat geçti şehre göre değişir elbette hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
  4. şimdi gidip gitmeyeceğimiz belli oldu kati muhtemel olduğu yani haziran da gidicez ... sizde mi tsk yoksa ?

    YanıtlaSil
  5. Evet , bzim yaza belli olacak , canım o zamanda hamilelik ilerlemiş olacak aman dikkat et hangi şehir ?

    YanıtlaSil
  6. mayısda hangi ile gideceğimiz belli olacak ... o zmn beni en iyi sen anlarsın :)) 6 ayın sonunda olacak hamileliğim nasıl olacak hiç bilemiyorum ... 5 il yazma hakkımız var şırnak mardin bingöl diğer ikisini unuttum :)) yazmayı düşünüyoruz henüz tercih yapmadım bu gün yarın yaparız

    YanıtlaSil