Subscribe:

18 Ocak 2014 Cumartesi

MİMMMMM :))) KIŞA DAİR HER ŞEY :))


Güzel bir cumartesi gününden herkese selamlar:)
İlk kez mimlendim :)
çok mutluyum yahuu
mimlemiş beni sağolsun teşekkürü bir borç bilirim :))
onun mimini okumak için yukarı tıklamayı unutmayın :))
gelelim sorulara :))


1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?

Soğuuukkkk

2.Favori kış aksesuarın nedir?

Berelerim 
renk renk bereler atkılar takmayı çok severim :)


3.Kahve mi çay mı salep mi?

Benim için en zor soru bu sanırım :)
çayı ve kahveyi çok severim
her gün içerim hemen hemen 
kahve keyif çay ihtiyaç :)

4.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

Zaten tek yaptığım makyaj eyeliner ve kırmızı ruj :)
iksinden de vazgeçmem valla :)

5.En sevdiğin kırmızı ruj ?

Aslında favori kırmızı rujum diye bişey yok
hangisi elime gelirse onu sürüyorum 

6.En çok giydiğin kazak?

Ben çok kazak giymem hele örgü kazak hiç giyemem
çok kalın kıyafetler boğar beni
boğazlı badyler balıkçı yakalar vs hiç bana göre değil 
sevmem kazak yani giymem :))

7.En son aldığın kazak?


Bu kazak değil aslında ama kazağımsı :)
bunu gitti gidiyordan çok büyük bi aşkla aldım
önünde ki desenin aynısından arksında da var siyah beyaz ..
Ama giymedim tabi çok kalın..
8.Favori kış ojen?

Yaz kış değişmeyen tek favori kış ojem vardır o da siyah oje
marka fark etmez :)

9.Kısa bot mu uzun bot mu?

Kısa bot sanırım uzun da severim ama
bu yıl hep kısa giydim hala da giymeye devam ediyorum asker postallarımı :)

10.Favori kış parfümün?

bu da değişmez yaz kış ayırmam 
lacoste klasik kullanıyorum senelerdir

11.Favori kış makyaj ürünün?

Eyeliner ruj :)

12.Favori kış cilt bakım ürünün?

Bu da aynı aslında 
diadermine yüz yıkama jeli
sebamed tonik

13.Kış mı yaz mı?

YAZ
Düşünmeye bile gerek yok
net yazz :))

4 yorum:

  1. Kahv keyif çay ihtiyaç bir atasözü haline gelmedi :) Çok guzel yazmıssın canım ellerine saglık

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle :) teşekkür ederim tatlım sen de yap yapmadıysan da okuyalım :-*

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim tatlım yaptığın için. :*

    YanıtlaSil
  4. ben teşekkür ederim beni mimlediğin için :))) devamını bekliyorum :P

    YanıtlaSil