Subscribe:

30 Ocak 2014 Perşembe

merhabalarrrrr

bayağıdır ne blog ne twitter ne instagram 
dışarı adım bile atmıyorum
çok derdim warrr çookkkk :))
şaka bir yana hala fasülyenin gazabındayım
11. haftanın sonlarındayız bulantılar kusmalar hala devam ediyo :/
3 ay sonunda geçer diyenler oldu bakalım önümüzdeki hafta durum ne göstercek
çekilişimin kazananına hediyeleri bile yollayamadım 
bi fırsat bulamadım ki... kendimi iyi hissetmedim bir türlü...
2 aydır makyaj bile yapmadım yahuuu
ben ki markete bile giderken en azından kalem sürerim :))
1 aydır anneannem yanımdaydı bana bakmaya geldi ben zırlayınca 
beni yalnız bıraktınız 
hamile hamile aldım elin kütahyalarında  diye :))
annem çalıştığı için anneannem gelmişti
ama onun da gitme vakti geldi cumartesi o da dönecek
yalnız kalıcam çok alışmıştım :((
kendimi patlıycak gibi hissediyorum :/
offff offff 
ahhh fasülye bi doğğğ neler yapıcam sana neler :)
neyse ,
önümüzdeki hafta ikili test  yaptırcaz
bebeğin ense kalınlığı ölçülcek down sendromu olup olmadığı belli olacak
aslında hiç içimden bu teste gitmek gelmiyo aklımı bulandırmak istemiyorum :/
ne olursa olsun hasta sakat vs vs doğurucam diyorum
Allah a tevekkül etmek gerek diyorum 
offf aklım çok karışık 
kafamda deli sorular :))
deneyimli arkadaşlarrrr yorum bekliyorum siz ne düşünüyosunuz bu konu hakkında
yaptırdınız mı bu testi
yaptırmadıysanız neden yaptırmadınız :)
bu akşamlar bu kadar .....
öpücüklerrr

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu begendim ve sizi takibime aldım :)
    Bende bloguma beklerim...http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil