Subscribe:

14 Ocak 2014 Salı

Lila Kutu Siparişim

Selammmmm
beni takip edenler biliyodur muhtemelen 
fasülyeden dolayı kokulara karşı aşırı hassas durumdayım her şey
kokuyo bütün kokulu malzemeleri rolon sprey parfüm anneme verdim 
derken kokusuz rolon veya koltuk altı deodorantı arayışlarına girdim internetten 
doğal ürünler satan sitelere bakarken beni aşırı tatmin eden bir ürün bulamadım
açıkcası cesaret de edemedim kokusuz ürün ter kokusunu nasıl önler nasıl 
giderir derken sosyo peri'nin kokusuz sprey yazısına rastladım
çok memnun olduğunu rolonunu da denemk istediğini yazıyordu :))
bi kaç yorumlaşmdan sonra ben de hemen sipariş verdim 
deneyen birinden yorum almak gerçekten çok yardımcı oldu..
lila kutu o kdr güzel bir marka ki en ufak bi sorunda bile hemen ilgileniyorlar
sizinle yanlışlıkla aynı markanın başka bi ürününü sipariş verip facebooktan
mesaj attım anında dönüş yaptılar ve hemen değişimi yaptılar
kesinlikle içiniz rahat bi şekilde alışveriş yapabilirsiniz 
aklınızda şüphe kalmasın ...
neyse siparişlerim az önce geldi 
fotoğraflara göz atalım :))

Bide hedi ayak bakım losyonu yollamışlar 
mor çiçeği de unutmayalım :))


 10 tane de aynı şekilde kokusuz koltuk altı mendilleri var pakette
sadece rolon ve 10 adet mendili 19,99 liraya aldım kargo da ücretizdi 
sonucu deneyip görcez bakalım memnun kalacak mıyım :))


şimdilik bu kadar
unutmadan sosyo periye tekrar çoookkkk teşekkür ederim :))
öpücüklerrrr

5 yorum:

  1. çok uyguna almışsın canım gercekten o mendillerde cantada kurtarıcı adeta :) güle güle kullan yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. evet uygun oldu iyi de oldu inşallah memnun da kalırım yorumlarımı okursun :))

    YanıtlaSil
  3. Umarım çok memnun kalırsınız sen ve fasulyee :)

    YanıtlaSil
  4. umarımmm çok teşekkür ederim fasülyem adına da :)

    YanıtlaSil
  5. Oooo ürünler ulaşmış bile eline :) Umarım sen de benim gibi memnun kalırsın da ben de mahcup olmam... Güzel keyifli günlerde kullan... Fasulye ile sağlıklı günler diliyorum canım :))) Ürünle ilgili senin deneyimlerini de merak ediyorum, paylaşırsan sevinirim kullanmaya başladıktan sonra... Sevgiler...

    YanıtlaSil