Subscribe:

4 Ocak 2014 Cumartesi

ebay alışverişi

Selammmmmm
nasılsınız jelibonlarım :))
ben de nötr üm  birazda negatif annem gidiyo bugün
3 te binecek yolu uzun 
kütahyadan amasya ya git git bitmez uçak da yok :/
doyamıyorum ben bu kadına yaaa:))
gelelim alışverişime
bi kaç ay önce telefon kılıfı almıştım ebay den 
sürekli alışveriş yapıyorum bu zamana kadar da hiç bir sorun yaşamadım  en fazla 1 ay da 
geliyo siparişlerim 
ve ücretsiz kargo düşünebiliyo musunuz
2 dolara toka alıyosun taaaa nerden ücretsiz kargoya geliyo :))
neyse aldım işte kılıfı telefonum galaxy s4 zoom yeni çıktı sayılır kılıf bulmak çok 
zordu benim aldığım zaman n11 de falan daha değişik kılıflar vardı ama 35 40 lira 
bu kadar para vermek istemedim açıkcası
gereksiz ....
bu kılıfı 7 dolara falan aldım 17 liraya geliyodu sanırım  şansıma dolar frladı o zmn :))
ayyyy ne uzattım ....siparişi verdim işte bekle bekle yok
bekle bekle yok
1 ay geçti 2 ay geçti bekle babam bekle artık dayanamadım satıcıya iptal etmek istediğimi söyledim paramı iade edin dedim satıcı da hemen paypal üzerinde paramı iade etti
ertesi gün kılıf gelmesin mi :D
1 gün daha beklesem bu kadar hengame olmayacaktı :D
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ....


tabi hemen satıcıya mesaj attım ürün gedi paranın size geçmesini nasıl sağlarım diye
ama hala cevap yok
nasıl olcak bilmiyorum yani :))
kılıfım yukarda çok tatlı kuru kafalı da vardı onu daha çok beğenmiştim aslında
bana daha çok uygundu
ama kalmamıştı şimdi daha değişik bi kılıf almayı düşünüyorum dolar düşsün :D
Tuncaya da alıcam onun telefonuda s4 mini 
daha fazla uzatma Pınar yeterrr :))

öpücüklerrr :)))

2 yorum: