Subscribe:

7 Ocak 2014 Salı

8. hafta

selammm
yine arayı çok uzattım :)
farkındayım farkındayımmm
ama yapacak bişey yok 
sadece çekiliş yorumlarına bakıp çıkıyorum bilgisayarı açmıyorum bile
önceden uyanır uyanmaz açılırdı bilgisayar daha yüzümü yıkamadan
zaten ne alışveriş yapıyorum ne ürün bitirebiliyorum dışarı çıkmıyorum fotoğraf çekmiyorum :D
uyanıyorum kahvaltı ilaç 
akşam yemeği ilaç
yatmadan önce ilaç
uyku....
günler böyle geçiyo boş ve sıkıcı
şu 3 ay geçseydi bii
çok beklentim var 3 ayın geçmesinden :)))
Dün bi arkadaşımın doğum günüydü o da 4buçuk aylık hamile 6. ayı geçmeden bebek
alışverişi yapmamaya karar vermişlerdi
biz tuncayla biberon ve emzik aldık  doğum günü hediyesi:))
çok tatlıydı ya minicik
arkadaşımda çok beğendi çok sevindi birbirimize sarılıp ağlayacaktık :D
hormon patlaması :D
kendime inanamıyorum yaaa
tamam yeşil çam filmlerinde ağlamışlığım çoktur ama bu ayrı bişey :D
neyse
biz de bugün fasülyeyle 2. ayımıza girdik
bugün tam 8 hafta oldu 
kaldı 1 ay :D
umarım hemen geçer ve hatta bir an önce doğar yaa
tabi sağlıkla keşke kediler gibi 3 ay da doğursaydık :D
ayy saçmalamaya başladım :D

öpücüklerrrrr

2 yorum:

  1. Tebrik ederim hiç saçma değil bende son aylarımdayımdayım ve şu 9 ay çok uzun geliyor daha kısa olsaydı diyorum ama ilk zamanlar çabuk geçiyorda son aylar geçmiyor bişeyler aldıkçada doğsada giyse diyor insan sağ sağlim kucağına alırsın inş.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim umarım sağlıkla kucağımıza alırız :) 2 ay nasıl geçti anlamadım aslında ama zor da geçti çok bulantım oldu hala da devam ediyo gözümü açsam kapasam doğsa :)))

    YanıtlaSil