Subscribe:

30 Ocak 2014 Perşembe

merhabalarrrrr

bayağıdır ne blog ne twitter ne instagram 
dışarı adım bile atmıyorum
çok derdim warrr çookkkk :))
şaka bir yana hala fasülyenin gazabındayım
11. haftanın sonlarındayız bulantılar kusmalar hala devam ediyo :/
3 ay sonunda geçer diyenler oldu bakalım önümüzdeki hafta durum ne göstercek
çekilişimin kazananına hediyeleri bile yollayamadım 
bi fırsat bulamadım ki... kendimi iyi hissetmedim bir türlü...
2 aydır makyaj bile yapmadım yahuuu
ben ki markete bile giderken en azından kalem sürerim :))
1 aydır anneannem yanımdaydı bana bakmaya geldi ben zırlayınca 
beni yalnız bıraktınız 
hamile hamile aldım elin kütahyalarında  diye :))
annem çalıştığı için anneannem gelmişti
ama onun da gitme vakti geldi cumartesi o da dönecek
yalnız kalıcam çok alışmıştım :((
kendimi patlıycak gibi hissediyorum :/
offff offff 
ahhh fasülye bi doğğğ neler yapıcam sana neler :)
neyse ,
önümüzdeki hafta ikili test  yaptırcaz
bebeğin ense kalınlığı ölçülcek down sendromu olup olmadığı belli olacak
aslında hiç içimden bu teste gitmek gelmiyo aklımı bulandırmak istemiyorum :/
ne olursa olsun hasta sakat vs vs doğurucam diyorum
Allah a tevekkül etmek gerek diyorum 
offf aklım çok karışık 
kafamda deli sorular :))
deneyimli arkadaşlarrrr yorum bekliyorum siz ne düşünüyosunuz bu konu hakkında
yaptırdınız mı bu testi
yaptırmadıysanız neden yaptırmadınız :)
bu akşamlar bu kadar .....
öpücüklerrr

22 Ocak 2014 Çarşamba

VEEE ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI :))))

Tekrar selammmmm
çekilişim saat altı da sona erdi 
kaç gündür bu günü bekliyorum
sonunda sonuca ulaştık sıra kazananı açıklamaya ve hediyeleri göndermeye geldi
kazananı random ile belirledim





ewettt kazanan SERPİL ÇETİN oldu :))
tebrik ediyorum 
umarım her zaman böyle şanslı olur :)))

öpücüklerr

çeklişim sona erdi ...

eweettttt 
çekilişim sona erdi 
sonucu birazdan görebileceksiniz
ben de çok merak ediyorum:))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

21 Ocak 2014 Salı

yarın çekilişimin son günü

Evet Jelibonlarr
yarın 22 ocak 2014 
yani çekilişim bitiyo :)
hemen kazananı seçmek için sabırsızlanıyorum 
saat 18 e kadar sürecek 18 den sonra yapılan katılımlar geçerli olmayacak 
hala katılmadıysanız kaçırmayın derim :))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

En Etkileyici Parfümler

Özgür, duru, romantik, baştan çıkarıcı… Tarzınız ne olursa olsun kısa bir araştırmayla hayalini kurduğunuz parfüme ulaşmanız an meselesi. Parfüm seçiminde notaların tene uyumu ve uyandırdığı duygular kadar şişe tasarımının etkileyici olması da önemli. Parfümünüz bir bütün olarak sizi yansıtmalı. Bu amaçla sizler için en etkileyici parfüm şişelerini derledik.

Guerlain La Petite Robe Noire

Guerlain La Petite Robe Noire, küçük siyah elbisenin fenomen hikayesiyle romantik aynı zamanda yaramaz ve baştan çıkarıcı kadınlara sesleniyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Paco Rabanne Invictus

Sizi erkeklerin yeni güçlü dünyasına çağıran Paco Rabanne Invictus’un tasarımı da kendisi gibi yenilmez!

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Marc Jacobs Daisy

Zamanında yaratıcı tasarımıyla FIFI ödüllerini de kazanan Marc Jacobs Daisy, senelere meydan okuyor ve orijinalliğini koruyor. Şişe tasarımı parfümün adı gibi papatya şeklinde ve çok renkli! Enerjik ve cesur kadınların seçimi Marc Jacobs Daisy, meyveli notalarıyla bağımlılık yaratıyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Roberto Cavalli Just Cavalli

Piton, cam ve metalin birleşimiyle hayat bulan tasarım, Cavalli erkeğinin baştan çıkarıcı karakterini ve tutkusunu yansıtıyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Flower in the Air

Flower in the Air, şişe tasarımında her detayın ne kadar önemli olduğunu gösteren bir diğer parfüm. Çiçeklerin özgürlüğünden esinlenen tasarım, kırmızının enerjisinden yararlanıyor ve kısalığıyla Flower by Kenzo ile arasındaki bağı vurguluyor.

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

Lolita Lempicka Feminine

Lolita Lempicka Feminine, elma şeklindeki tasarımı ve mor rengiyle masallar kadar tutkulu!

Bu ürünü incelemek için tıklayın.

İçlerinden hiçbiri size göre değil mi? Ya da parfümünüzü değiştirmek mi istemiyorsunuz Hepsiburada’da 99,90 TL’den başlayan fiyatlarla alabileceğiniz yüzlerce parfüm modelini inceleyebilirsiniz veya kendi parfümünüzün Hepsiburada.com’daki fiyatına göz atabilirsiniz. Hepsiburada.com’daki parfümler için tıklayın. :)

Bir boomads advertorial içeriğidir.

18 Ocak 2014 Cumartesi

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

MİMMMMM :))) KIŞA DAİR HER ŞEY :))


Güzel bir cumartesi gününden herkese selamlar:)
İlk kez mimlendim :)
çok mutluyum yahuu
mimlemiş beni sağolsun teşekkürü bir borç bilirim :))
onun mimini okumak için yukarı tıklamayı unutmayın :))
gelelim sorulara :))


1.Kış deyince aklına ilk ne geliyor?

Soğuuukkkk

2.Favori kış aksesuarın nedir?

Berelerim 
renk renk bereler atkılar takmayı çok severim :)


3.Kahve mi çay mı salep mi?

Benim için en zor soru bu sanırım :)
çayı ve kahveyi çok severim
her gün içerim hemen hemen 
kahve keyif çay ihtiyaç :)

4.Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

Zaten tek yaptığım makyaj eyeliner ve kırmızı ruj :)
iksinden de vazgeçmem valla :)

5.En sevdiğin kırmızı ruj ?

Aslında favori kırmızı rujum diye bişey yok
hangisi elime gelirse onu sürüyorum 

6.En çok giydiğin kazak?

Ben çok kazak giymem hele örgü kazak hiç giyemem
çok kalın kıyafetler boğar beni
boğazlı badyler balıkçı yakalar vs hiç bana göre değil 
sevmem kazak yani giymem :))

7.En son aldığın kazak?


Bu kazak değil aslında ama kazağımsı :)
bunu gitti gidiyordan çok büyük bi aşkla aldım
önünde ki desenin aynısından arksında da var siyah beyaz ..
Ama giymedim tabi çok kalın..
8.Favori kış ojen?

Yaz kış değişmeyen tek favori kış ojem vardır o da siyah oje
marka fark etmez :)

9.Kısa bot mu uzun bot mu?

Kısa bot sanırım uzun da severim ama
bu yıl hep kısa giydim hala da giymeye devam ediyorum asker postallarımı :)

10.Favori kış parfümün?

bu da değişmez yaz kış ayırmam 
lacoste klasik kullanıyorum senelerdir

11.Favori kış makyaj ürünün?

Eyeliner ruj :)

12.Favori kış cilt bakım ürünün?

Bu da aynı aslında 
diadermine yüz yıkama jeli
sebamed tonik

13.Kış mı yaz mı?

YAZ
Düşünmeye bile gerek yok
net yazz :))

17 Ocak 2014 Cuma

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

16 Ocak 2014 Perşembe

profein saç dökülmesine karşı şampuan

Selamlarrr
son zamanlarda zaten fazlasıyla dökülen saçlarım 
haddinden fazla dökülmeye başladı hormonlardan sanırım
bi arkadaşım da bu şampuanı önerdi ona da yine doktor önermiş 
(o da hamile)
denemekten zarar gelmez sanırım :))
umarım iyi gelir çünkü bu gidişle kel olucam :)



 Paraben ve silikon içermiyormuş ayrıca 
En çok hoşuma giden özelliği de bu oldu sanırım
haa bir de bitkiselmiş
Aranızda kullanan var mı 
memnun kalan kalmayan
düşüncelerini paylaşırsanız çok sevinirim



çekilişimin bitmesine son 4 gün

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

15 Ocak 2014 Çarşamba

Çekilişim İçin Son 5 Gün

Katılmayan kaldımı ?
kalmasın 
son beş gün kaldı :))
ben de çok heyecanlıyım acaba hediyelerim kime gidecek :))
katılmak için
^^^^buraya^^^^
tıklayın :))^


Öpücüklerrrr

14 Ocak 2014 Salı

grip için bitkisel çözüm


Gribal hastalık ve öksürük tedavisinde…

ZENCEFİLLİ BALLI LİMON ŞURUBU
Malzemeler:
1 adet orta boy kavanozun yarısını dolduracak kadar taze zencefil
1 limon (dilimlenmiş)
yeteri kadar bal

Hazırlanışı:

Zencefilin kabuklarını soyun ve incecik (jülyen doğrama) dilimleyin. Kavanoza yerleştirin ve limonları da ilave edin. Üzerine balı ekleyin. Kapağını sıkıca kapatın ve buzdolabına kaldırın.
Kullanırken; bir çay bardağına 1 dilim limon, zencefil şurubundan bir ya da iki yemek kaşığı koyun ve üzerine sıcak su ekleyerek karıştırıp için.
Sıcak olarak içtiğiniz gibi aynı miktardaki karışıma soğuk su ya da soda ekleyerek de içebilirsiniz.
Karışım buzdolabında 2-3 ay bekleyebilir.

Lila Kutu Siparişim

Selammmmm
beni takip edenler biliyodur muhtemelen 
fasülyeden dolayı kokulara karşı aşırı hassas durumdayım her şey
kokuyo bütün kokulu malzemeleri rolon sprey parfüm anneme verdim 
derken kokusuz rolon veya koltuk altı deodorantı arayışlarına girdim internetten 
doğal ürünler satan sitelere bakarken beni aşırı tatmin eden bir ürün bulamadım
açıkcası cesaret de edemedim kokusuz ürün ter kokusunu nasıl önler nasıl 
giderir derken sosyo peri'nin kokusuz sprey yazısına rastladım
çok memnun olduğunu rolonunu da denemk istediğini yazıyordu :))
bi kaç yorumlaşmdan sonra ben de hemen sipariş verdim 
deneyen birinden yorum almak gerçekten çok yardımcı oldu..
lila kutu o kdr güzel bir marka ki en ufak bi sorunda bile hemen ilgileniyorlar
sizinle yanlışlıkla aynı markanın başka bi ürününü sipariş verip facebooktan
mesaj attım anında dönüş yaptılar ve hemen değişimi yaptılar
kesinlikle içiniz rahat bi şekilde alışveriş yapabilirsiniz 
aklınızda şüphe kalmasın ...
neyse siparişlerim az önce geldi 
fotoğraflara göz atalım :))

Bide hedi ayak bakım losyonu yollamışlar 
mor çiçeği de unutmayalım :))


 10 tane de aynı şekilde kokusuz koltuk altı mendilleri var pakette
sadece rolon ve 10 adet mendili 19,99 liraya aldım kargo da ücretizdi 
sonucu deneyip görcez bakalım memnun kalacak mıyım :))


şimdilik bu kadar
unutmadan sosyo periye tekrar çoookkkk teşekkür ederim :))
öpücüklerrrr

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

13 Ocak 2014 Pazartesi

Şaşırtan Tayin

Herkese Merhaba
Direk konuya girsem daha iyi olacak sanırım :)
Tayinimiz çıktı daha doğrusu Tuncayın tayini 
çok büyük süpriz yaşadık çünkü 2 yıl içinde 2. tayin bu :/
benim tayinim nasıl olcak o da muallakda
ve 3. kez eşyalar arasında kendini kaybediş demek 
nefret ediyorum yaa ev toplamaktan yerleştirmekten :(
Hiç beklemiyoduk aslında bu sene tayin görmeyi öyleki arayıp sormuşlardı ister misiniz 
istemez misiniz diye ...Biz de fasülyeyi öğrendikten sonra kalmaya karar vermiştik zira
karnım burnumda eşyalarla uğraşamazdım
ama süpriz bu ya çıktı işte
hem de muhtemel bile değil kati
doğu bizi bekler
yeni yıl süprizlere iyi kötü başladı hadi bakalım hayırlısı :)
şans dileyin bana :))

öpücüklerr

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

12 Ocak 2014 Pazar

Burçların korkuları :)

KOÇ:

Etkinliği atılganlığı kendine aşırı güven ve aceleciliği ile bilinen Koç burcunun en büyük korkusu kendine bir hedef bulamamak ve etrafında fikirlerini paylaşacak insanların olmaması.


BOĞA:

Amaca bağlılığından ve sadakatinden ödün vermeyen boğa burcu insanı dış sebeplerden dolayı huzurunu kaybetmekten korkuyor.

İKİZLER:

İkizler burcu deyince akla ilk gelen pratik zeka ve konuşkanlık. Girdiği her ortamda kolayca varlığını hissettiren ikizlerin en büyük korkuları arasında konuşma yeteneğini ve ellerini kaybetmek yer alıyor.


YENGEÇ:

Çevresine ve sevdiklerine karşı son derece koruyucu duygusal ve evcil olan yengeç burcu her ne kadar tuttuğunu koparan bir burç olsa da en büyük korkusu belaya bulaşmak…


ASLAN:

Yaratıcılığı ve etkileyiciliği ile bilinen aslan burcu oldukça sahiplenici ve kıskanç karaktere sahip. Bu burcun en büyük korkusu ise çevresinde hiç kimsenin kalmaması…


BAŞAK:

Çevresinde olup biten her şeyi eleştiren yargılayan ve her şeyden düzen bekleyen başak burcunun korkuları arasında hasta olmak ilk sırada yer alıyor.


TERAZİ:

Uyumluk ve dengeli sevgi deyince ilk akla gelen Terazi burcunun en büyük korkusu yanlış partner seçimi ve özel hayatında mutsuzluk


AKREP:

Kin tutku ve gücün simgesi akrep burcu insanı en çok gücünü ve iktidaranı kaybetmekten korkuyor.


YAY:

Özgürlüğün savunucuklarından olan araştırmacı yay burcunun en büyük korkusu aradığını bulamamak…


OĞLAK:

Hesapçılığı ve başkalarının düşüncelerine önem vermesiyle bilinen Oğlak burcunun korkuları arasında “başkaları ne der” korkusu ilk sırada…


KOVA:

Son derece insancıl olan Kova burcu her ne kadar bağımsız gibi görünse de yalnız kalmaktan oldukça fazla korkuyor.


BALIK:


Hayalci ve duyarlı olan balık burcu oldukça duygusal. Burcun en büyük korkusu duygularını ifade edememek. 



Burçlara korku ödülleri dağıtılsa:


En korkak burç ödülü: Yengeç burcuna

En çekingen burç ödülü: Başak burcuna

Korkmaktan en çok korkan burç ödülü: Koç burcuna

En korkusuz olduğunu bıkmadan dile getiren burç ödülü: Akrep burcuna giderdi herhalde...

çekilişime katılmayı unutmayıınnnnnn

çekilişim için zaman daralıyoooo katılmayan kalmasın 

son 10 gün :))

katılmak için 

10 Ocak 2014 Cuma

şeker kurabiye :))

Selam kızlarrr :))
Değişik bi yazıyla sizinleyim yine
sizin de bildiğiniz gibi butik kurabiyeler son zamanlarda çok moda oldu :)
renk renk çeşit çeşit şeker gibi kurabiyeler
hem gözümüze hem midemize bayram ettiriyo :))
bunlar hem yaratıcı hem de çok anlamlı 
her özel gününüze de ayrı ayrı yaptırmak mümkün :)
düğün kına sevgili evlilik yıldönümü bebek vs kurabiyeleri yaptırmak da mümkün 
benim de annemin iş arkadaşının kızı bu işe el atmış iyi de yapmış :))
yaptıklarına göz attım da hepsi birbirinden güzel ve yaratıcı ayrıca hayal gücünüzle sınırlı her istediğiniz yapabiliyor üstelik sadece kurabiye de değil birbirinden leziz pastalar da cabası :))
ben çok beğendim sizlerle de paylaşmak istedim bir göz atın derim mutlaka bir gün lazım olur :))
ben bebeğim olunca mutlaka yaptırmayı düşünüyorum bu tatlışlardan :))
Ayrıca türkiyenin her yerine de kargo gönderiliyo :))

Kurabiyeler göz atmak için http://www.sekerkurabiyesi.com/





Öpücüklerrrrrr

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

Bir bebeğimiz olacak seninle :)))


9 Ocak 2014 Perşembe

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

Evlilerde bekarlar da okumalı...

Pırıl pırıl ütülü giysili, misler gibi parfüm kokulu, saçları
taralı, dişleri fırçalanmış adamı / kadını sevmek kolaydır.
Aslında
aşk, aynı insanı, sabahın körü uykudan uyandırdığındaki en sinirli hali
ile de kabul edebilmek, aynı tuvaleti bir dakika arayla
kullanabilmek, diz yapmış pijamalarla kanepede yastıklara sarılıp sızmışken
bile şefkatle okşayabilmektir.
Buna katlanamayanlar zaten âşık değillerdir.
Bu durumda evlilik hoşlandığın insana karşı olan duygularını
öldürüyor diyebiliriz.
Zira âşıksan, aynı havayı solumak bile zevk
verir. Hep beraber olmak istersin. Banyodan gelen su sesi bile onun evde
olduğunun işaretidir ve huzur verir.
Ütülediğin gömleğin ona ne kadar
çok yakışacağını düşünürsün. Pişirdiğin yemeği ne çok seveceğini
hayal edersin. Bin tane ayakkabısı varken bin birinciye sahip
olmaktan mutlu olacak diye, istediğin gömleği satın almaktan
vazgeçersin.
Zamanla almaktan çok, bir şeyler vermekten mutluluk duyduğunu
keşfedersin. Eğer kadın evlilikte ikinize yemek pişirecek,
dolabı düzenleyip ütüyü yapacak bir anne olacak görülüyorsa, o
kadının saçlarının hiç yağlanmadığı ve adamın geceleri terlemediği
düşünülüyorsa, asla kavga edilmeyecek ve lavabo tamir
edilirken dahi gülüşüp öpüşülecek zannediliyorsa zaten beklenti bir
evlilik değil, bir amerikan filmini yaşamaktır.
Bu hayallerle yola
çıkıldığında, damat ilk gece gelinin saçlarından onbin firkete
sökmeye çalıştığında, gelin ise damat firketeleri çıkaramayıp
“s….m böyle kuaförü” diye söylendiğinde zaten evlilik sandıkları şey
çatırdamaya başlayacaktır. Evlilik; sadece aşk değildir.
Evlilik; ev arkadaşlığı, kankalık, sırdaşlık, ortak hesaba sahip mudilik,
ayrı kökenlerin birleşmesi, başı hatırlanmayan bir akrabalık
ilişkisidir. Aşk bu ilişkide tutkuyu sağlar ama zaten tek başına ayakta
tutamaz.
Âşıksanız ateşli sevişmeler yaşarsınız ama kış akşamları evde
konyak içip geyik yapamayabilirsiniz. Hala canınız sıkıldığında onu
değil de annenizi arıyorsanız, yalan olmuştur o evlilik.

Aşk evlilikte gider gelir. Halıya kola döktüğünde aşk biter,
ama o, halıyı temizleyebilirse gene aşık olunur.
O aradaki sinir
evresini aşabilenler ellinci yıla kadeh kaldıranlardır. Tahammül
edemeyenler ise ikinci evlilikten sonra artık evliliğin yalan
olduğuna inanacaklardır.

Zafer, direnenlerin olur.
CAN DÜNDAR

7 Ocak 2014 Salı

Burçların En'leri :)))


En aranılan burç:
- Koç
- Aslan

En iyi eş:
- Boğa
- Yengeç

En çapkın burç:
- Terazi
- yay

En gizemli burç:
- Başak
- terazi

En kıskanç burç:
- yengeç
- akrep

En sade burç :
- Kova

En hareketli burç:
- Yay

En şanslı burç:
- ikizler

En duygusal burç:
- Yengeç
- Balık

En akıllı burç:
- ikizler

En başarılı burç:
- Oğlak

En cesaretli burç:
- Koç
- Aslan

En girişimci burç:
- Boğa
- ikizler

En anlayışlı burç:
- Oğlak

En sportmen burç:
- Terazi
- koç

En değerli burç:
- Oğlak
- koç

En iyi müzisyen burç:
- Başak
- terazi

En güvenilir burç:
- Oğlak
- koç

En havalı burç:
- Balık
- yay

En dikkatli burç:
- Kova
- Boğa

En kırılgan burç:
- Balık
- yengeç ​

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

8. hafta

selammm
yine arayı çok uzattım :)
farkındayım farkındayımmm
ama yapacak bişey yok 
sadece çekiliş yorumlarına bakıp çıkıyorum bilgisayarı açmıyorum bile
önceden uyanır uyanmaz açılırdı bilgisayar daha yüzümü yıkamadan
zaten ne alışveriş yapıyorum ne ürün bitirebiliyorum dışarı çıkmıyorum fotoğraf çekmiyorum :D
uyanıyorum kahvaltı ilaç 
akşam yemeği ilaç
yatmadan önce ilaç
uyku....
günler böyle geçiyo boş ve sıkıcı
şu 3 ay geçseydi bii
çok beklentim var 3 ayın geçmesinden :)))
Dün bi arkadaşımın doğum günüydü o da 4buçuk aylık hamile 6. ayı geçmeden bebek
alışverişi yapmamaya karar vermişlerdi
biz tuncayla biberon ve emzik aldık  doğum günü hediyesi:))
çok tatlıydı ya minicik
arkadaşımda çok beğendi çok sevindi birbirimize sarılıp ağlayacaktık :D
hormon patlaması :D
kendime inanamıyorum yaaa
tamam yeşil çam filmlerinde ağlamışlığım çoktur ama bu ayrı bişey :D
neyse
biz de bugün fasülyeyle 2. ayımıza girdik
bugün tam 8 hafta oldu 
kaldı 1 ay :D
umarım hemen geçer ve hatta bir an önce doğar yaa
tabi sağlıkla keşke kediler gibi 3 ay da doğursaydık :D
ayy saçmalamaya başladım :D

öpücüklerrrrr

4 Ocak 2014 Cumartesi

çekilişime katılmayı unutmayıııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!

eveettttt 
çekilişimi unutmayınnnnnnn
22 ocak son gün 
katılmak için hemen 

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :)))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

ebay alışverişi

Selammmmmm
nasılsınız jelibonlarım :))
ben de nötr üm  birazda negatif annem gidiyo bugün
3 te binecek yolu uzun 
kütahyadan amasya ya git git bitmez uçak da yok :/
doyamıyorum ben bu kadına yaaa:))
gelelim alışverişime
bi kaç ay önce telefon kılıfı almıştım ebay den 
sürekli alışveriş yapıyorum bu zamana kadar da hiç bir sorun yaşamadım  en fazla 1 ay da 
geliyo siparişlerim 
ve ücretsiz kargo düşünebiliyo musunuz
2 dolara toka alıyosun taaaa nerden ücretsiz kargoya geliyo :))
neyse aldım işte kılıfı telefonum galaxy s4 zoom yeni çıktı sayılır kılıf bulmak çok 
zordu benim aldığım zaman n11 de falan daha değişik kılıflar vardı ama 35 40 lira 
bu kadar para vermek istemedim açıkcası
gereksiz ....
bu kılıfı 7 dolara falan aldım 17 liraya geliyodu sanırım  şansıma dolar frladı o zmn :))
ayyyy ne uzattım ....siparişi verdim işte bekle bekle yok
bekle bekle yok
1 ay geçti 2 ay geçti bekle babam bekle artık dayanamadım satıcıya iptal etmek istediğimi söyledim paramı iade edin dedim satıcı da hemen paypal üzerinde paramı iade etti
ertesi gün kılıf gelmesin mi :D
1 gün daha beklesem bu kadar hengame olmayacaktı :D
sevinsem mi üzülsem mi bilemedim ....


tabi hemen satıcıya mesaj attım ürün gedi paranın size geçmesini nasıl sağlarım diye
ama hala cevap yok
nasıl olcak bilmiyorum yani :))
kılıfım yukarda çok tatlı kuru kafalı da vardı onu daha çok beğenmiştim aslında
bana daha çok uygundu
ama kalmamıştı şimdi daha değişik bi kılıf almayı düşünüyorum dolar düşsün :D
Tuncaya da alıcam onun telefonuda s4 mini 
daha fazla uzatma Pınar yeterrr :))

öpücüklerrr :)))

3 Ocak 2014 Cuma

Burçlarrrr

KOÇ BURCU
Uzak kalmak ister bazen herkesten, her şeyden. Çünkü haketmediklerini yaşamıştır ve hayal kırıklığına uğramıştır.

BOĞA BURCU
Onun güvenini kaybetmek hayattaki en büyük kayıplarınızdan* olacaktır. Çünkü Boğa güvenmediği kişiyi ne sever ne saygı duyar..

İKİZLER BURCU
Fazla şey istemez hayattan. Huzur ve mutluluk kâfidir O'nun için..

YENGEÇ BURCU
Bazen sevgisini de nefretini de içinde saklar bir Yengeç.

ASLAN BURCU
Bir manâdır Aslan. Güzelliğin, tutkunun, zerafetin, asaletin, cesaretin ve ihtişamın bir manâsı..

BAŞAK BURCU
Keşke yaşattığı kadar güzel yaşayabilse. Fedakar yüreklim benim..

TERAZİ BURCU
Ve öyle bir an gelir ki. Dokunursan kırılacak kadar hassas olur bir Terazi.

AKREP BURCU
Yüreğinde biriktirdikleri*, içine attıkları vardır. Ve sevdiği üzülmesin diye onları sonsuza kadar içinde saklar.

YAY BURCU
Birgün hayatınıza bir Yay girer. Hayatınızdaki anlamsız boşluğu dolduran vazgeçilmez biri olur. Hep kalsın hiç gitmesin istersiniz.

OĞLAK BURCU
Özlemek mahveder onu. Özlemek değil sarılmak ve hissetmek ister bir Oğlak.

KOVA BURCU
Kendisine ait küçük bir dünyası vardır Kova'nın.mutlu olduğu huzur bulduğu bir dünya. Ve kendinden başkasını almaz o dünyaya.

BALIK BURCU
Derin ve dalgalı bir okyanus gibidir. Keşfedilmemiş bir sır gibi gizemlidir onun iç dünyası.. Balık'tır çünkü o.

2 Ocak 2014 Perşembe

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))) çekilişime katılmayı unutmayın :))

hipokondriyak: BİR YILBAŞI ÇEKİLİŞİ DE BENDEN :))): Tekrar  Selammmm :)) Günün 2. yazısıyla sizinleyim :)) daha önce yapmadığım bişey yapıyorum :)) inşallah işin içinden çıkabilirim :))...

yeni yılın ilk sürprizi

Yeni yılın ilk sürprizi beni bitanem melek annemden geldi:))
anneannem son zamanlardaki halsizlik bulantı vs durumlarından 
yanıma gelecekti anneannemde çok özeldir benim için o gelecek diye sevinçten geberirken 
kapıyı bi açtım annem de karşımda :))
Hormonları bilirsiniz ahhh o fasülye yok mu fasülye :)))
her şeyi o yapıyo :P
normalde de sulu gözüm ama
bu fasülye beni mahvetti...
neyse...
böylece en güzel yeni yıl hediyemi almış oldum nasıl özlemişim görünce daha iyi anladım :))
ama çalışan bi kadın olmanın dez avantajı cumartesi günü geri dönecek :(
beni çok merak ettiği için görmeye gelmiş meleğim :))
neyse ki ay sonuna doğru tekrar gelecek o zmn daha uzun kalacak da uzun uzun
hasret giderebileceğiz :)))

herkesin annesi gibi benim de annem en güzel en özel en en en ennn.....
 en birinci benim annem :)))

öpücüklerrr :))