Subscribe:

30 Aralık 2013 Pazartesi

yılın son ve minik alış verişi ve biraz dertleşme

Bu aralar çok yazı yazamıyorum ama geçerli sebeplerim var :(
sürekli midem bulanıyo halsizim iştahsızım  sürekli yatıyorum 
nedenini bunları yaşayanlar anlamıştır sanıyorum :)
alışverişime gelelim
çok değil 3 parça 
hepsini de kipadan aldım 
alışveriş yapacak bile halim yok siz düşünün ihtiyaç fazlası bi tek oje war
orkid , sürekli kokulu günlük ped kullanır ve severim ama malesef koku duyumda iyice hassaslaştı:(
bu yüzden bu kez kokusuz aldım
kendi parfümümden bile midem bulanıyo :S
parfümü geçti ne koltuk altı rolonu ne de sprey kullanabiliyorum :(
şampuanlardan bile midem kalkıyoo 
üffff neyse :(



clear şampuanımda klasik zaten bittikçe alınan alındıkça biten memnun olduğum bi ürün 
oje de siyah normal bi oje işte :))

çok karamsar bi yazı oldu sanki ama benim için yazmak bile büyük bir mucize :)
bu arada yeni yılınız kutlu olsun umarım 2013 de ertelediğiniz istediğiniz bütün dileklerinizi yeni
yılda gerçekleştirme fırsatı geçer elinize :)))

öpücüklerrr

12 yorum:

  1. Ayyy evet doktor hanımcım derdime bir çare :)))

    YanıtlaSil
  2. Oyy ne güzel canım hayırlı olsun :)) paylaş bizle kızmı erkekmi belli oluncada.

    YanıtlaSil
  3. Kokoşummmmm saol tatlım :) daha alto haftalık bi buçuk aylık belli olunca yazarım tabi :)))

    YanıtlaSil
  4. hiiii :)) Ay çok sevindim :) o blog aleminin bebişi olacak hipokondriyakcım :D artık tüm blogger'ların göz bebeği olur :) kız olacak hissediyorum :D

    YanıtlaSil
  5. valla ne olcak bilmem ama beni mahvetti orası kesin :)) aah bu arada evli arkadaşlarınla ilgili yazını da okudum :P benim evliliğim gayet deli geçiyo evlilik hakkında bi tek ben mi böyle düşünüyorum derken senin de düşüncelerin aynıymış :))) birden kadın oluyolar ben de anlam veremiyorum :D

    YanıtlaSil
  6. senin onlardan olmamana sevindim tatlım :) valla o arkadaşımı gördükçe üzülüyorum ve o da bir zaman ciddi rocker takılıyordu şimdi ne oldu anlayamıyorum hele o zümrüt takı setini görünce olamaaaaaz nolmuş bizim kızaaaa diye feryat ettim :D evlilik dediğin eğer genç yaşta olduysa seninki gibi olmalı ben gidemem öyle operadır gazinodur gibi yerlere :D bebişin için de çok sevindim yazabildiğin kadar onu da yaz hep :D merak ederiz miniği ;))

    YanıtlaSil
  7. bak benim düğünde ojelerim siyahtı :))) fotoğraf çekimlerimiz lunaparkta oldu :))
    fasülyeyi de yazıcam tabi de doğum bloğuna çevirmek istemiyorum buurayı aslında hormonlarıma dur dersem :D

    YanıtlaSil
  8. fasulye mi :D yav insan bebişine fasulye der mi :D çok güldüm bu lafa ;)) yaz yav nolcak emin ol herkesin ilgisini çeker kimse şikayet etmez ;)

    YanıtlaSil
  9. fasülye evet :)) azıcık yazarım seni mi kırcam ahahah :D

    YanıtlaSil
  10. yaşasın öptüm ki o zaman ben senle bebişi :) iyi yıllar taze annemize ;)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederiz :))) sana da iyi yıllar taze doktor adayı öpücükler:-*

    YanıtlaSil