Subscribe:

21 Aralık 2013 Cumartesi

tüy sarartıcı krem

Merhabalarrr
bayağıdır yazı yazamadım yine :)
ama o kadar yoğun geçiyo ki günler 
hiç fırsatım olmuyo bazen sadece bloğa girip bi kaç yazı okuyabiliyorum sadece 
bir de hastene işi çıktı randevular ilaçlar derken ....
neyse..
bu gün agiss tüy sarartıcı kremden bahsedicem 
yaklaşık 1 yıl önce almıştım :)) ilk alınca bir kez kullandım kollarımdaki tüyler için
aslında kıllarımla mutluyum niye aldım bende anlayamadım :)
bi kaç arkadaş açtık denedik az mı beklettik kıvamını mı tutturamadık bilmiyorum 
ama pek başarılı olduğunu söyleyemiycem 

 8 dakika bekletmenizi söylüyo üzerindeki yazı kaşıntı olabileceğini de söylüyo
ama bizde aşırı kaşıntı olmuştu
dayanamayıp yıkadık miniminnacıkkk bi açılma oldu ama sararmadı 
sonra geçtiğimiz haftalarda evde boş boş otururken tekrar deneyeyim dedim 
ama yine olumlu sonuç alamadım
tarihinin de geçmiş olduğunu görünce attım bilmiyorum ya ben beceremedim ya da ürün gerçekten fıs :))

kullanan varsa beni aydınlatırsa sevinirim ya da sizin yönteminiz ne
haa unutmadan düğün zamanı normal saç açıcıyla açtırmıştım kollarımdaki tüyleri gayet iyi olmuştu ama sürekli kullanılacak bi yöntem değil zararlı yani :)
şimdilik bu kadar 

öpücükler :))

4 yorum:

  1. Kılları uzatıyor canım bu tür ürünlerden uzak dur :7 şimdi yapmasa bile belli bir süre sonra uzuyorlar ...

    YanıtlaSil
  2. uzatıyomuş ewet yapmıyorum çok zaten düğün zamanı sadece

    YanıtlaSil
  3. madem kıllarınla mutlusun ne gerk var canım ya sarartmayaaaa :)

    YanıtlaSil