Subscribe:

22 Aralık 2013 Pazar

minnak watsons alış verişi

Selamlarrrrr
mutlu hafta sonları kızlarrr :)))
dün akşam micik bir alış veriş yaptım 
bakalım neler almışım 



              Nivea koltuk altı spreyi elimdekinin bitmesine az kaldı hazır gitmişken yedekleyim dedim bu kez siyah beyaz leke bırakmayandan aldım daha önce kullanmıştım fena değil ..
flormarın bu vişne çürüğüne çalan rengini aldım şu an tırnaklarıma sürdüm fotoğrafını çekip birazdan eklerim :))
bebak  daha öönce kullandığım bi marka değil ama o kadar çok konuşuluyo ki denemek istedim :)
2 tl ye aldım el ve vücut için ; krem ullanmak pek adetim değil hiç kullanmam ne yüzüme ne de elime
çantamda bulunsun diye aldım :)


 Son olarak bu yeni dudak nemlendiricilerinden aldım 
belki rengi böyledir diye koyu renk aldım ama renk vermiyo sanırım 
alır almaz denedim hemen nemlendiriciliği güzel :))

şimdilik bu kadar 

öpücüklerrrr

0 yorum:

Yorum Gönder