Subscribe:

8 Aralık 2013 Pazar

Mim En Sevdiğin :))

Selammmmm
Kimse beni mimlemedi ama ben yine de yapmak istedim eğlenceli bişeye benziyo :)
şimdi bakalım sorulalara ve en sevdiklerime :))

EN SEVDİĞİN RENK
mor, siyah, kırmızı bordo 
ama en çok da mor :))


EN SEVDİĞİN YİYECEK    /SEBZE /İÇECEK
yiyecek  patates kızartmasi 
sebze brokoli
içecek  portakal suyu hariç her şeyi severim aslında ama en çok şeftalili soğuk çay :)

EN SEVDİĞİN ÇİCEK

kaktüsss sadece kaktüs öyle çok seviyorum ki söz çiçeğim bile kaktüstü :)

EN SEVDİĞİN ŞARKI

En sevdiğim şarkılar türüne göre değişiyo aslında
yerli yabancı olarak da değişiyo:))
genelde rock dinliyorum
türkçe şebnem ferah hoşçakal 
redd nefes bile almadan
Tsm 
duydum ki unutmuşsun :))

EN SEVDİĞİN KİTAP

Bütün kitaplarımı severim hiç birini de kimseye okumak için bile vermeye kıyamam:)
verdiysem de aklım kalır :)
ama en çok beni etkileyen olasılıksızdı sanırım 

EN SEVDİĞİN FİLM

Piyanist

EN SEVDİĞİN MEVSİM

kesinlikle yaz 

EN SEVDİĞİN KIYAFET/TAKI

şort giymeyi severim 
takı olarak yüzük
ve
bileklik

EN SEVDİĞİN MAKYAJ MALZEMESİ?BAKIM ÜRÜNÜ
eyeliner 

EN SEVDİĞİN ÖZELLİĞİN

inatçı olmamı seviyorum doğru bildiğim sürece tabi

EN SEVDİĞİN CANLI

köpekleri severim




ilk kez bir mim yaptım hayırlısı :)))
öpücüklerrr

4 yorum:

  1. Aşk olsun insan madame kokosu okudum vicdanım el vermedi yapmak istedim yazarr bee :DD ayıpp

    YanıtlaSil
  2. ben de tam seni bu mim için mimlemiştim :))

    YanıtlaSil
  3. Canım keyifle okudum bilseydim seni mimlerdim aynısını dün bende cevapladım bundan sonra mimlere hazırlıklı ol :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. kokoşummmm seninkini de okudum ama soruları seraptan çaldım :)))

    sargarita bi daha ki mimlerini bekliyorummm artık :))

    serapcım hazırım hiç olmadığım kadar :))

    YanıtlaSil