Subscribe:

1 Aralık 2013 Pazar

Kasım ayı bitenler


bir bitenler yazısı daha ,
çok da bişey bitmemiş aslında :)

 dove şampuan ve elseve saç kremii
ikisi de saçımda kepek yaptı saç dipleriim soyuldu resmen
ben de bunları sadece postijlerimi yıkarken kullandım :))
elseve arı sütlü saç kremi
bunu zaten bir önceki alışverişimde gördünüz
kokusu ve saçıma verdiği his yumuşaklık çok güzel 

 Seda esetonu nerden aldım hatırlamıyorum ama mecburiyetten aldığım kesin yoksa hayatta parmex ten başka esoton kullanmam 
seda esetonu da bitiremedim zaten bütün şişeyi bir parmağıma döksem yine silinmez oje
o kadar net yani
çöpe gidiyor bitemeden
yine bir adet parmex bitirmişim yeni şişeye geçtim bile


 8x4 erkek koltuk altı rolonu
Tuncay kullanıyodu bunu da ilk alırken kokusu çok hoşumuza gitmişti
ama sonradan sevmedik çok baharatlı geldi
fa rolon da alınca çöpe atık gitti:)
avonun treselle spreyi kokusunu biliyosunuzdur hafif ve hoş
ben kıyafetlerime sıkıyorum genelde bazen 
ev kıyafetlerime :)
cecile edt de minicik kalmıştı içinde yine kıyafetlere sıkara bitirdim şükür :))


 orkid günlük ped 2 kutu bitti
ben molped kullanırım genelde benim kullandığımdan bulamayıp almıştık bunu ama tekrar almam
deo ama beğenmedim iştee :))
air wick oda kokusu
kokunun adını tam bilmiyorum 
şimdi meyveli bir koku kullanıyoruz bu koku biraz ağır geldi sanki :)
pantene bu saç spreyi kalın ve normal saçlar için 
aslında çok fazla bir özelliği yok aslında 
tarif edemiyorum :)) saçımda ki hissi güzel 
ben duştan sonra uyguluyorum argan yağlı serumla beraber
sonraki günlerde de saçımı düzleştirceksem ya da wag yapacaksam uyguluyorum hem kokusu güzel
hem de saç uçlarında ki kırıkları düz yapıyo yani saç uçları tiftik tiftik görünmüyo 
en azından benim saçımda ki etkisi bu
bu 4 ya da 5 . şişe sanırım 

son olarak pamuk ve ıslak mendil bitirdim 
aslıda ıslak mendil 5 paket falandı ama atılmayan bir bu kalmış
mendix ıslak mendilde en iyi marka bence 
yıllardı hep aynı markayı kullanıyorum
bazen makyajımı bile siliyorum ev dışında bir yerde kalıdığım zaman 
çok seviyorum ya ıslak mendil ben :))
ıslak mendil olmasaydı ne yapardım diye düşünmüyo değilim :))))
gerçekten çok büyük kurtarıcı kim icat ettiyse eli öpülesi o kadar yani :)))
bi ıslak mendil hakkında da ne kadar konuştum :))


öpücükler :))

2 yorum:

  1. komilinin ıslak mendilini de denemeni tavsiye ederim şu 90 adet olanları var ya . hem çok güzel kokuyorlar hemde gerçekten işe yarıyorlar. makyajımı bile onlarla çıkardım uzun süre. dehşet!! hassas olan gözlerimde hiç bir sorun oluşmadı :))

    YanıtlaSil
  2. Komili de kullandım güzel cidden kokusu da yapısı da incecik de değil :))

    YanıtlaSil