Subscribe:

15 Aralık 2013 Pazar

Karışık Alışveriş

Gezmelere gidip alışveriş yapılmadan durulur mu??
durulmazzz :))
çok bişey almadım aslında ihtiyaçlarım sadece 


Bunlar merak ettiğim kitaplar elimdekileri bitirip biran önce okumak istiyorum
bitirmeden de başlarım belki :)


 Bu köpük ve traş bıçakları benim değil tabi :)
Tuncay'ın
Ne yazık ki sürekli Traş olması gereken bir meslek grubunda :/
Ben kirli sakal severim 
ama malesef yılda iki kez sakallı görebiliyorum kocamı yaaa :))


 Göz makyajımı neutrogena göz makyajı temizleyicisiyle temizliyorum yıllardı beş yıl oldu sanırım
tek sorun pompasız olmasıydı gayet iyi temizliyodu
gayet de memnundum ama lorealin bu temizleyicisini arkadaşımda denedim hoşuma gitti
hem de tüm yüz için 
ayrı ayrı temizleyici kullanmaya da gerek yok
cilt makyajı yapmam ama yine de daha cazip geldi :))
çikolata tutkusunu anlatmaya gerek bile görmüyorum
evet kalıcı değil
duştan sonra cildinizde kokusu kalmıyo
ama duştaki o kokuyu hissetmek yetiyo bana :)))
watsonsun bu saç maskesini ilk kez deniycem 
biralı olanını aldım :D
kullanınca yorumumu yazarım :)
elseve saç kremi sürekli alıyorum zaten yazıya gerek yok :))

 flormar tırnak sertleştirici bi tane bitirdim beğenip ikincisini aldım normalde tırnak ürünün bitiremem
hiç bitrmedim yani :)
ama bunun dibini gördüm diyebilirim
kalyon kullanmadım belki daha iyidir
ama bu benim tırnaklarıma gayet iyi geldi
tırnaklarım kırılıp kat kat ayrılıyodu çoğu zaman uzatamıyodum hiç
ama bunu kullanınca tırnaklarım güçlendi gayet iyiyiz :))
rimmel london dan bi ruj aldım bu mor seriden güzel bir bordo 330 numara
bir alta fotoğrafı var :)
Lacoste klasik parfümüm
yıllardır aynı kokuyu kullanıyorum çok da seviyorum açıkcası bağımlılık yaptı galiba
başka koku deneyemiyorum bile :))
Bunu da sosteye pazarından aldım orjinal diyolar ama değil tabi zaten orjinal diye almadım
en olmadı  kıyafetlerime sıkarım dedim :)
orjinalle alakası yok  ev de orginali de var ama 120 tl olunca sıkmaya kıyamıyorum:))
Bunu artık evde falan sıkarım napıyım 120 tl lik parfüm 10 tl olursa böyle olur :))


bu da rujumun rengi tırnaklarımla da aynı renk :))


öpücüklerrr

6 yorum:

  1. Merhaba bloğunuz çok hoş sizi takibe alıyorum bana da beklerim sevgiler :)
    pisimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ben de takip ediyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsini canım. :)
    Ay Hadi İnşallah'ı bende okumak istiyoruum. :)

    bende beklerim canım.
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :)))
    evde o kadar kitap oldu ki hangisinden başlasam bilemiyorum :))
    hemen bakıyorum ben de senin bloğuna :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan : bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/12/en-sevdigin-mimlendimmm.html

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim takibe aldım bile :))

    YanıtlaSil