Subscribe:

6 Aralık 2013 Cuma

İLK ETKİNLİK DENEYİMİ :) Mavi Dükkanın Kupalaşalım Bardaklaşalım Etkinliği

Haftanın en sevilen günü olan cuma gününden selamlar :))
geçen ay mavi dükkan bloğu sahibinin bir etkinliğine katılmıştım 
etkinlikte kupa bardak vs  ve en az 10 adet içecek göndermek zorunluydu
Aslında biraz tereddüt ettim ne yalan söyleyim :))
Tanımadığınız bir insana bilgilerinizi veriyosunuz sonuçta adres isim telefon vs..
ne de olsa sanal bir ortam
Bi cesaret katıldım etkinlik sahibi Ceren çok tatlı bir de hemşeri çıktık :))
O da bi süredir SAmsunlu blogger arıyomuş :P
Neyse
Katılımcılar tamamlandı ben Cerenle eşleşmişim :))))
tesadüfün böylesi :))
ikimiz de çok mutlu olduk di miiii Ceren :))

Kargo şirketinin salaklığı yüzünden (çok özür dilerim ) kargo biraz gecikmeli geldii
yazarken bile sinirleniyorum 
Adamlar kapıya kadar gelmişler telefon etmişler ulaşamayınca  kapıya kağıt yapıştırıp geri gitmişler
ben bunlara geri zekalı demeyim de kime deyim 
kağıt yapıştırana kadar zile basın dimi neyin kafasını yaşıyosunuz.... -_-
 neyse sözün özü işte kargom budur :))
kargo elime geçer geçmez parçalayarak açtım resmen :))

Ceren fincanı iyice sarmış kırılmasın diye :)
Umarım benim bardaklarım da kırılmamıştır :((
çünkü o kadar aceleyle çıktım ki evden ne sarmak aklıma geldi
 ne de extra hediyelerimi kutunun içine atmak :((
Ceren'immm telafi ederim inşallah başka etkinliklerde
bu acemilik olsun 

 en az 10 içecek dedik ya Ceren tabi abartmış 
saymadım ama 20 ye yakın içecek koymuş kutuya
şekerler maskeler temizleme sütü
çoookkkk şirin bir notluk bile koymuş :))
çok çok çok beğendim yaaa 
çok teşekkür ederim tekrar...


 Bu da kahve fincanım :))


Ceren bloğunda sürekli etkinlikler düzenliyo
şimdi de bir yeni yıl etkinliği var katılın derim :))
Ceren'in bloğuna ulaşmak için  şuraya 

öpücüklerrr

2 yorum:

  1. Teşekkür ederım güzel günlerde kullan samsuna gel fal bakım bu fincanla sana

    YanıtlaSil
  2. samsuna geldiğimde kaçamazsın zaten benden :)))

    YanıtlaSil