Subscribe:

15 Aralık 2013 Pazar

Bir hafta sonu böyle geçti :))


Bu hafta sonu bi kaçamak yaptık Tuncayla :))
Arkadaşım Leyla ilk okul birinci sınıftan beri arkadaşız :))
yaklaşık 18 yıl falan
yetmedi halamın oğluyla evlendirdim onu :))
kız tarafı mıyım erkek tarafı mı karıştırdığım olur zaman zaman :))
3 saat kadar yoldan sonra nihayet eve geldik 
karnımız zil çalıyordu tabiki de:))

menümüzde
mercimek çorbası
bezelye
pilav 
 köfte  
zeytin yağlı yaprak sarması
ve
salata vardı :))
Allahım ben ne zaman böyle yemekler döktürecek kıvama gelicem :)))
En sevdiğim yemekleri yapmış bi de:))

 Sonraaaa dolabı birr açarımm ki :)))
kivili narlı yaş pasta yapmış 
koca bir dilim yedim hiç affetmem:))

 ertesi gün avm'deydik kolaların arasında Pınar ve Tuncay yazanı bulma çabasındayım 
ama kocamın adını bulamadım ya çok üzüldüm :(
Kipadaki bütün kolaları karıştırdım yok yok yokkkk


 Pentinin dilek ağacına uğramadan olmazdı :))
her sene fix ne dilediğimi unutuyorum ama olsun :))
Günün sonunda Elcin diye bi film izledik
 korku filmi ama korkmadık :))


 Ertesi sabah böyle bir  kahvaltıya uyandık :)) Leylam erkenden uyanıp bunları hazırlamış :))


peynirimiz jack sanki biraz gülmüş yakışmamış :))


 bu da  cızlak 
siz krep deyin :)) bizim o tarafda cızlak deniyo :))


 Bu da migros hatırası :))

Eve dönme vakti yaklaştı
boş mu durulur 
hayırrrr !!
kahve dünyasında kahvelerimizi içtik 
biz kocacımla damla sakızlı
Leyla ve Mesut da sıcak çikolata ve sütlü kahve içtiler
makaronlarımda karamel ve böğürtlenli :))

Kafa dağıttık iyi oldu iş temposundan sonra ilaç gibi geldi bize bu hafta sonu :))

öpücüklerrr :))

0 yorum:

Yorum Gönder