Subscribe:

24 Aralık 2013 Salı

Aralık ayı bitenler ve çöpe gidenler

Merhabalarrr
yine bir bitenler ve çöpe gidenler yazısı :))
hemen başlıyorum 
 Elseve saç kremi
son zamanlarda sürekli aldığım bir saç ürünü favorim oldu yenisi yerini aldı bile
Palmolive body butter
sine favorim her ay düzenli olarak bitiyo ve yenisi yerini alıyo :)
kalıcı değil ama banyodaki hissi çok güzel :))
Pantane saç bakım spreyi  sürekli alıyorum yazısını da yazmıştım üşendim şuan tekrar yazmaya :))
Clear kuru saç derisi kaşıntı terapisi
2-3 keredir alıyorum kepeği de önledi sanki yine alıcam 
Elseve şampuan 
buu kaynanam kullanıyodu bitti:D
bana kepek yapmıştı onun saçına iyi geliyomuş

 Bunlar çöpe gidiyo
geçen aylarda atmaya kıyamamıştım ama kullanmıyorum rocket favorim oldu 
en baştaki rimeli bayağı kullanıp çok da memnun kalmıştım tekrar almaya da karar vermiştim aslında ama rocket denedim benim rimelim rocket oldu
diğeri avon süper shok sanırım arkadaşım çok güzel deyince almıştım
ama bunu sürceğime hiç sürmem daha iyi
bi işe yaramıyo yani
yandaki leoparlıyı bi kuaföre gelen toptancıdan almıştım 
çok beğenmiş 2.sinide almıştım oriflamenin bordo ambalajlı rimeliyle beraber kullanıp çok iyi sonuçda almıştım
ama kurudu eritmekle de uğraşmak istemedim :)
son rimelde
meybiline volume express
bu da kurudu bi geçtiğimiz yaz sürekli kullandım
rujlara gelince 
çoğunu ne zaman aldım hatırlamıyorum bile en baştaki simli
yani bildiğiniz sim
ergen zamanlarımdan kalma galiba :))
boşuna yer kaplıyo kullanmıyorum artık 
yanındaki avondan
kokusu değişmiş bi kere sürmeyi denemiştim
reng çok güzel bi bordo 
ama sürünce çok fena dudaklarımı yaktı
o da çöpe :))
en sonuncu da Yunanistandan aldığım bi ruj
bi butikden rengini çok beğenip almıştım ama kokusu iğrençleşmiş
çöp :))

 Bu üç ojenin ikisi kurumuş 
ikisi de bordo
en sonuncusu da bitti
flormar tırnak sertleştirici
çok beğendim yenisini de aldım 

 bunlarda biten kokular nıvea koltuk altı rolonu hariç
perseve avondan loris ve david Walker da açık parfüm bildiğiniz üzere


 molped günlük ped çanta için olanlardan çok memnunum kokulu olanlardan bu
watsonsun çanta için ıslak mendili kokusunu çok sevmedim ama elimde daha bi sürü var
bitiricem yapcak bişey yok :))

Bunlar da son bitenler
parex cam bzi :D
yumoş yumuşatıcı
paradontax diş macunu
offf ben yazarken yoruldum siz nasıl okuyacaksınız bilmem :)))

öpücüklerrr

4 yorum:

  1. tebrikler baya ürün bitirmişsin o zaman gelsin yeni ürünler :)

    YanıtlaSil
  2. evet öyle oldu :))) darısı başına bu arada çekilişime de beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Bir dünya şey bitmiş :) Gelsin ciciler :)

    YanıtlaSil
  4. almak kolay oluyo da bitirmek zor oluyo nedense :))

    YanıtlaSil