Subscribe:

1 Kasım 2013 Cuma

yine bitenler :)

bu ay kaçıncı bitenler yazım bilmiyorum ama karar verdim artık bitenler yazısı yazmak için ay sonunu bekliyeceğim böyle parça parça olmuyorrr dimiii canımmmm :)


 bitirdiklerim genel olarak bunlar
ayrıntılar için bi sonraki fotoğraflara bakabilirsin :)

 bu minikler lila kutudan çıkanlar her birinden iki tane olmasının sebebi kargoda olan sıkıntı 
daha bugün kullandım bunları çok çok minicik olduğu için tam anlamadım desem inanırsınız kesin :)  
lila kutu deneyimi için cliccckkkk :)

 glister amway ürünü diş macunu kullanan var mı bilmiyorum ama tamamen bitkisel olduğu söyleniyor
bu diş macunu da gayet iyi açıkcası  1-2 yıldır kullanıyorum 
 bu rimellerde miladını doldurdu artık :)
rocketden sonra yüzlerine bakmaz oldum :)
şaka şaka :)
gayet iyi özellkle deborah çok memnundum 
aşağıdaki fotolarda da fırçaları var

  bu deborah rimelin fırçası  dümdüz ama etkisi büyük :)

bu da meybiline tombik :)


tekrar görüşücezzz :))

0 yorum:

Yorum Gönder