Subscribe:

25 Kasım 2013 Pazartesi

watsons ve rossmann alışverişim :)

Merhabalar kızlar alışveriş yazısı yazmayalı çok oldu aslında alışveriş yapmayalı 
çok oldu sanırım :)
artık daha az ve ihtiyaç olan şeyler almaya karar verdim
ve stok yapmamaya 
her şeyden 2 3 tane almayı bırakmak zor olacak ama deniyoruz :)


 gelelim aldıklarıma 
çok bişey almadım aslında 

 bunlar golden rose yeni ojeleri bana denemek anca kısmet oldu 
rich colour 

 rolonların biri benim diğeri Tuncay için 

 şampuan da Tuncay'ın 
bir de kalsiyum aldık denemek için suya atıp eriterek içiliyormuş
elmalısı bizdeki :)

 kış geliyor malum işe yarar mı bilmem ama denemekten zara gelmez di mi ? :))

 Bu da yine Tuncay için ayakkabı temizleyici süet ayakkabılar için kahverengi 
aaa bir de pamuk aldım unutmadan :)

 Bunları da arkadaşım fatoş watsons dan aldı 

 çikolata tutkusu artık fix zaten :)
lorealin bu temizleme sütünü ilk kez denedik 
kokusuna bayıldık çıkarıcılığı  ve nemlendirmesini de beğendik 


bu da rimmel london ruj almadığıma o kadar pişman oldum ki anlatamam
çok güzel bir bordo 
artık bir dahakine alıcam napalım :)

öpücükler xoxo

0 yorum:

Yorum Gönder