Subscribe:

5 Kasım 2013 Salı

sonunda şirine çıktı

HERKESE MERHABA
Beni instagram dan da takip edenler bilir uzun bir süredir kinderden şirine çıkmasını bekliyordum hatta küçük bir ordum olmuştu da bi şirine çıkmamıştı nasıl bir şanssa :))
Artık dün yine 2 paket 3 lü satılan yumurtalardan aldım bunlarda da çıkmazsa artık jübile yapıyorum almıorum yumurta mumurta dedim :))

 Amaaaaa en son açtığım yumurtadan yani 6.dan şirine çıktı :D ollleeeeyyyyyyyyyyy
ne şirineymiş yahuuuu 36 yumurtada 1 çıktı :)
Diğer çıkan şirinlerde burda 
Şirin ordusu yazım için buraya cliccckkk

tekrar görüşcezzz:P sevgilerr

8 yorum:

  1. Ya senin bu şirinler ve kinder ile ilgili ilk postunu görünce çok hoşuma gitti ama resmen bu yaşımda kinder istemeye utanıyorum alamıyorum :)) Şirineye kavuşmana sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. Emin ol küçüklerden çok büyükler alıyo kinderi :)) hiç kimse yadırgamaz koş al hemen :)))

    YanıtlaSil
  3. iki kutu aldım. 6 tane şirinim oldu ama şirine yok :))

    YanıtlaSil
  4. 30 tanede bi tane şirine çıktı bana :D sonunda aldın hıııı tebrik mi etsem :P

    YanıtlaSil
  5. bi kinder cavarıda biizim evde var küçük halasının bal köpüğü :) kızlarr çok istemezseniz ilk actıgınızda çıkar bilesiniz :) benim bal köpüğüm çağan şirineyi istemediği halde 3-4 tane şirinemiz var :D sevgiler.
    http://burcininhayaladasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. sizin bak köpüğü şanslı mı şanssız mı karar veremedim :)) gerçekten ne kadar çok istersen o kadar çıkmıyo :)

    YanıtlaSil
  7. pek öyle olduğumu düşünmüyorum :)

    YanıtlaSil