Subscribe:

12 Kasım 2013 Salı

saç bakımı

Selam Kızlar :)
Bir kaç gündür hiç yazı yazamadım bloğuma zaman olmadı yahuu misafir ağırlamaktan helak oldum :) 
Bu işler hiç bana göre değilmiş onu anlamış oldum en azından... ev gezmeleri bana göre değil :)
Ev hanımlığı hiç değil :)
İnşallah 2. dönem kendime bir okul bulur da öğrencilerime kavuşurum yoksa evde zaman geçmiyo :)
Neyse...
Kendim bizzat yaptığım uyguladığım ve memnun kaldığım bir saç bakımı hakkında konuşmak istedim :)
aslında hepimizin bildiği gibi tıbbi yağlardan bahsedicem :)
Kocamın saçları son zamanlarda çok fazla dökülmeye başlamıştı çok da takıyordu bu durumu biliyorum bu yazıyı okuyunca ne takması diyecek :D:D
görsel google görsellerden alıntıdır :)
Neyse ben bi karışım hazırladım ona kafadan atmasyon değil okulda bize öğretilen cinsten :) tıbbi ve aromatik bitkiler bölümünde okuyunca :P
minik bir şişeye aktardan aldığım 
badem yağı
yılan yağı
zeytin yağı
çam terebentin
ekleyip hepsini karıştırdım ...çok kolay artık bu tip ürünler marketlerde bile satılıyo..
bu karışımı banyodan önce iyice saçına ve saç diplerine masaj yaparak yedirdik min 15 dk max 45 dk
beklettik ve sonra da yıkadık ..
hafta da 2 ya da 3 kez yapabilirsiniz
ve sonuç saçların dökülmesi durdu ve daha güçlü çıkmaya başladılar aynı zaman da parlak da oldular 
biz erdik muradımıza yani :)))

bu yağı şampuanınızla beraber de kullanabilirsiniz .. eğer maske yapmaya üşenirseniz doldurun şampuanın içine her banyo da saçlarınız bu yağlarla yıkansın :) ayrıca söylemeliyim ki saçta yağlı bir his oluşmuyor kesinlikle ...

0 yorum:

Yorum Gönder