Subscribe:

5 Kasım 2013 Salı

miniminnacık alış veriş :)

Dün yaptığım küçük bir alış verişi paylaşıyorum sizlerle 
temizlik malzemeri de vardı ama onları göstermeyi gerekli görmedim


 gördüğünüz gibi 4 parça :)

 bu fırçalar çok inceymiş ve yumuşakmış :) 2li aldım biri benim diğeri kocam için :)
 (eşim yerine kocam demeyi daha çok seviyorum :)) )
evde amway in glister fırçasının sonuncusu kendim kulllanınca yeni bir fırça almak kaçınılmazdı :) 
 İkinci üründe bu zeytinyağlı sabunlar 
bunlar da Tuncay için :) 
şampuan kullanmayı sevmediği için yıllardır bu zeytinyağlı sabunlardan kullanıyor ve memnunuş öyle  söyledi :)

Ehh bunlar da benim için :)
Bir kaç aydır clearın bu  şampuanını kullanıyorum kaşıntı terapisi yazıyor üzerinde 
gerçekten de etkilii 
benim saçlarım çok kurudur ve banyodan çıkar çıkmaz kaşınır bir de öyle böyle değil hart hart hart kaşırım sürekli ..
bu şampuan kaşıntıyı kesti iyi geldi saçlarıma 
elseve  arı sütü saç kremini ilk kez kullanmaya başlıyorum daha önce başka bir serisini kullanmıştım ama pek de memnun kalmadım açıkcası 
yaa galiba pantene nin saç ürünlerini seviyor benim saçlarım
 pantene nin saç kremini neden almadım bilmiyorum galiba yeni bir şeyler denemek istedim :)



şimdilik bu kadar jelibonlar :)
tekrar görüşcezz :))

2 yorum: