Subscribe:

29 Kasım 2013 Cuma

minicik alışveriş :)

bugün yine minicik bi alışveriş yaptımmm
geçtiğimiz hafta saçımı bakır tonlarına boyamıştım 
aslında fena olmadı ama rengi pek oturmadı sanki
bir kaç boyamada daha güzel laflarına aldırmadan gittim kızıl aldım yine boyadım :)
bakalım bakırımsı rengi kapatacak mı 

 daha önce bu elseve in arı sütlü olan saç kremini almıştım denedim çok da beğendim 
kokusu müthiş
aslında her alışverişde farklı şampuan ve saç kremi denemeye karar vermiştim
bu kez gliss alıcaktım 
ama 
gliss in saç kremleri minicik yaa 2 kullanıma bitiririm ben onu 
o kadar küçük yani 
büyük boyu var mı bilmiyorum ama bulursam büyük boy almayı düşünüyorum 

golden rose un bu ojesini de görünce almadan edemedim oje almak gibi bir niyetim yoktu aslında
ama
şöyle vişne çürüğü bir oje alsam fena olmaz diye düşünmekteydim :)
bu pek vişne çürüğü değil sanırım henüz denemedim 
deneyince tırnaklarımın fotosunu çekerim 
şimdilik böyle :))
öpücüklerr

0 yorum:

Yorum Gönder