Subscribe:

14 Kasım 2013 Perşembe

kozmetik dışı birr alışveriş :)

SeLaMLArrr :))
Bu gün taze taze yapılmış kozmetik dışı bir alışverişimi paylaşıyorum sizinle :)
Nicer Dicer hepiniz bilirsiniz TW reklamlarında sık sık çıkıyo..
Şu pratik doğrayıcı...
uzun zamandır alsam mı almasam mı diye düşünürken internette daha ucuz olduğunu gördüm..
ilk çıktığı zmanlar yanlış hatırlamıyosam 120 tl falandı ama ben n11.com dan 22.77 tl gibi bir fiyata aldım :)
4 tl de kargo parası ödedim :)

Kargom bugün elime ulaştı tabi hemen yıkayıp kulllanmaya koyulduk Tuncay la o benden daha meraklı bu gibi şeylere geçtiğimiz sene de bana sürpriz yapıp patatesdoğrayıcı almıştı kızartmalık için :) 



 kargo gayet iyi şekilde sarılmış muafaza edilmiş şekilde geldi kırılmadı falan yani :)

İçeriği de böyle bi çok bıçağı var ımmmm biraz tembel işi olduğunu söyleyebilirim :)
tam benlik yani :P


 Daha sonra bu tatlı şişeleri aldık :)))
soldaki pembeliden daha önce arkadaşım hediye getirmişti ve çok sevmiştim sonra gidip 2 tane daha aldık :)
fiyatı 2 buçuk tl faladı sanırım :)
sizce de çok şeker değiller mi :))))



Gelelim son ürüne:)
karı koca türk kahvesi aşığı bir çift olarak bunu almak zorundaydık diyebilirim :)
ilk kahvemizi yapıp içtik bile gayet lezizdi ...
6 fincan kahve yapabiliyo
ve paslanmaz çelik 




şimdilik bu kadar tekrar görüşcezz :)
öpücüklerr 

2 yorum:

  1. Nicer and Dicer'ın reklamlarını huşu içinde izliyorum :)
    Ben de alıp almamakta kararsızım. Kullandıktan sonra yorumlarını da ekler misin? Gerçekten işe yarıyorsa sipariş vereyim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. evet reklamları gerçekten hayran bırakıyor :) dün bir deneme yaptık aslında salata denemesi fena değil biraz acemi olduğumuz için neyi neyle keseceğimizi bilemiyoruz tam olarak :) ilerleyen zamanlar gösterecek bakalım

    YanıtlaSil