Subscribe:

7 Kasım 2013 Perşembe

GÜNÜN ŞANSLILARI :)

Sıkıcı kapalı yağmurlu bir günden merhabalar :)
Güldüğüme bakmayın kapalı havaları hiç sevmem benim mevsimim kesinlikle yaz 
cıvıl cıvıl pırıl pırıl hava bence 
ama kış kapıda :S
Neyse...
Bu postu dün girmek isterdim ama bir türlü fırsat bulamadım :)
Bunlar benim dün kullandığım makyaj malzemelerim ve genelde kullandıpım malzemelerim aynı zamanda

 sadece ruj değişir rimelim göz kalemim allığım eyelinerım falan hep aynıdır ve 100000000 kez yazdığım gibi :) sadece göz makyajı yaparım :)

 kirpiklerim için her zaman ki gibi rocket maskara
eyeliner flormar
göz kalemim avondan açılıp kapanabilen kalem siyah renk fi den beri kullanıyorum :)
ruj da rimmel london serinin adını unuttum :)

 Allığım da avondan pembe alt tonlu beyaz tenli olduğum için bu rengi yakıştırıyorum kendime 
Bu galiba ikinci çok fazla biten bişey değil allık ömürlük yani en azından benim için öyle 
kolay bitiremiyorum yani ayyyy :))

Bunlar da takılar :)
takılara ayrı bir zaafım var milyon tane de takım :)
maça As Samsun'da bir bijuteriden 
kelebek kolyem de Yunanistan'dan almıştım gümüş


şimdilik bu kadarrrr :)
tekrar görüşcezzzz öpücüklerr

0 yorum:

Yorum Gönder