Subscribe:

27 Kasım 2013 Çarşamba

günün kahvaltısı :)

kahvaltı postu girmek için biraz erken farkındayım :))) 
ama sonraya bırakmak istemedim :)
bugün hastaneden çıktıktan sonra hazır erkenden uyanmışken eve gitmeden kahvaltımızı da yapalım bari dedik 
bi cafeye oturduk ... kahvaltı istiyoruz dedik :))
çalışan bayan palet yapayım ben o zaman size dedi
palett... palett...:)) yap dedik abla :D
hiç bir fikrimiz de yoktu açıkcası ne paleti 
  en fazla ne olabilir ki dedik 

neyse 
kahvaltılarımız geldi 
paletin sırrı da çözüldü sonunda
altındaki tahtaymış palet :))
Tuncay la birbirimize bir bakışımız vardı unutamam :)))
evet efendimmm kahvaltı paletimiz budur :))

4 yorum:

  1. :))))) ohh iyi paletlenmişinizz afiyet bal olsun zuzularr.

    YanıtlaSil
  2. sorma kokoşcum :)) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. afiyetler olsun canım,paletli kahvaltının keyfide başkadır he eminim hahaha :D ))))ilk defa duydum bende daha neler çıkartacaklar bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. duyulduk bişey değil demekki ben de ben cahil kaldım sanıyodum :))) tşkkür ederimm

    YanıtlaSil