Subscribe:

15 Kasım 2013 Cuma

avon mega effects

Merhaba kızlar 
hemen lafı uzatmadan başlayayım :)
avonun yeni rimelini bilmeyen yok artık çoğunuz denediniz bile :)
ben de bi buçuk ay falan önce form doldurmuştum hani ücretsiz yolluyorlardı ya denemek için hehhh o formlardan ama ne yalan söyleyeyim göndermezler sanmıştım hiç ümidim yoktu yani 

 ve şokkk...
elime ulaşalı 15 dk bile olmadı hemen fotolarını çektim :)
laf aramızda kargo kuryesi avondan paketiniz vat deyince ne alaka falan dedim içinden çünkü avon satıcısı da değilim :)
bir de kocaman poşete koymuşlar ki sormayın :)
 sonuç olarak rimelim geldi:)
aslında deli gibi merak etmeme rağmen temkinliyim de bu rimele karşı sanki memnun kalmıyacakmışım gibi hissediyorum
sanki zor sürülecek :)



 fırçası böyle işte denemek için sabırsızlanıyorum ama deneme günü buün değil hiç makyaj yapasım yok :)



kısa hızlı ani bir post oldu yine zira grinin elli tonundan kafamı kaldırıp bilgisayara bile bakamadım :P
tekrar görüşcezzzz öpücükler
hoşçakalın :)

3 yorum:

  1. Biri grinin elli tonumu dedi:) okudugm en gzl kitap kesinlikle sen yine post yazabilmissin ben sadece yemek yemek icn fln kalkiyodum basindan:D

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan tatlım :) bende çok merak içerisindeyim bu rimel konusunda bakalım gelirse gelir gelmesse gelmez ama sonucu mutlaka göster paylaş ..

    YanıtlaSil
  3. Selincim benimde durumum o yönde ilerliyo valla diğer iki kitabı edinmem lazım bir an önce elimdeki bitmek üzere :))

    kokoşummmmm gelir bence ben bayağı bi bekledim hatta yazdığım gibi unuttum hatta :)) elim rocketten başka rimele gitmiyo ama ben de denemeyi çok istiyorum bakalım nasıl :)

    YanıtlaSil