Subscribe:

6 Ekim 2013 Pazar

saç tebeşirleri


           Saç tebeşirlerini artık bilmeyen yoktur diye tahmin ediyorum ... Değişik renkleri şeker gibi görüntüleryle cezbedici görünüyorlar di miii :)
             Türkiye'de pahalı olduğunu düşündüğüm için ebay' den getirttim :) Bir çok şey gibi tebeşirler de orda çok ucuz ...
           Birkaç rengini denedim saçım açık renk olmadığı için tam rengini elde edemedim ama yine de kullandığımda herkes bi farkılık olduğunu düşündü olumlu tepkiler aldım..
          Kullanımı zaten çok kolay ıslak saçı gelişigüzel boyuyorsunuz ve üzerinden düzleştiriciyle geçiyorsunuz saçınız hazırrr :)
           Yalnız söylemeden geçemiyeceğim  boyadığınız yer gerçekten çok sert oluyor kazık gibi yan.. Tabiki yıkanınca geçiyor renk ...sevdim diyebilirim :))

0 yorum:

Yorum Gönder