Subscribe:

6 Ekim 2013 Pazar

küçük bi alış veriş :)

 Dün küçük bi alışveriş yaptım denemek istediğim bazı ürünleri aldım hoş aklımda olmayanları da ... ahh biz kadınlar... :))
 İlk önce zeytin yağlı şampuandan başlayayım...Saç ürünleri reyonuna bakarken gözüme çarptı daha önce hiç kullanmamıştım denemekte fayda var diye düşündüm ne de olsa dalan dolive :)) 1 kez kullandım şimdilik iyi gibi görünüyor devam edip göreceğiz bakalım memnun kalırsam sürekli almaya devam ederim ..
Mendixlere gelince, zaten yıllardır kullandığım ve asla vazgeçemediğim ıslak mendildir kendileri :) Değiştirmeyi düşünmedim bir ara küçük boy olanları hiç bir yerde bulamamıştım  ve bulmuşkende stoklama ihtiyacı hissettim :)

 En baştaki pantene sürekli bittikçe alıyorum . Aslında bi işi yarıyor mu bilemiyorum ama saçıma verdiği o koku çok hoşuma gidiyorr ayrıca saçlarımı şekillerndirmeden önce bi miktar püskürtüyorum hoş kokuyo işte Argan yağlı serumu artık herkes bilir sanırım ben denemek için aldım ve yine 1 kez kullandım kokusu hariç memnun kaldım gibi ..
 Bu da 2 dakika da etkili olan saç bakım kremi nemli saçta 2 dakika bekletilip yıkanıyor.. kullananlar saçı çok yumuşak yaptığını düşünüyorlar...denemekte fayda var :))
Gelelim fırça setine ... Aslında çok fazla fırça kullanan bi insan olmamakla beraber sadece eyeliner kullanan biriyim  ten  makyajı da yapmıyorum en fazla 1 allık o kadar Ama görünce dayanamadım ne yapayımm :))

0 yorum:

Yorum Gönder