Subscribe:

20 Ekim 2013 Pazar

kıskanırım seni ben :)

12 yorum:

  1. Bunlar kim canım,çok şekerler :-D

    YanıtlaSil
  2. Tahmin edicektim ama yüzükleri sağda görünce bişi demedim canım =} sesin çok güzelmiş Allah mutlu mesut etsiin :-**

    YanıtlaSil
  3. yüzükler sağda kaldı öyle alıştık gerçi bu videoyu çekerken nişanlıydık :) çok teşekkürr ederimmm

    YanıtlaSil
  4. oooy ne güzel ya bende videou izleye izleye kıskandım bak şimdi
    :-}
    yorumlarda harf kaldırmayı yapamamışsın sanırım yardımcı olmaya çalışıyım bak ;kumanda panelini aç bloğu görüntülernin yanındaki okçuğa tıkla en aşağıda
    Ayarlar-var.
    sonra
    yayınlar ve yorumlar var,heh işte tam oradan yorum denetleme yazan yere herzamanı işaretliceksin :D

    YanıtlaSil
  5. :) yazdıklarını yaptımmm şimdi nolacak bakalım :) Umarım en kısa zamanda evlenirsin :D:D dua mı bedduamı :D

    YanıtlaSil
  6. Nayırr nolmaaz ya olmamış :)sen kocişine devret bloğu o anlar çözer kesin nede olsa teknoloji onların işi :}
    hihih iviit 23 yaşındayım bekarım ama aday yokkii ,olsunda ozaman dua isterim senden :D

    YanıtlaSil
  7. Oranın altında Kelime doğrulamasını göster yazıyor oraya hayır diceksin bidee baktım şimdi doğru olcak inşallah tekrar aynı yere gr oradanın bir aşasında :D

    YanıtlaSil
  8. iviitt hemide iyii olmuş bak hemde onaylıcaksın yorumları böylece önüne gelen sana yorum yapamiceekk oley başardıkk :D
    ya içim rahat etsin birde şu yorum kirliliğini ortadan kaldırıver video altı yorumların içine ettim afedersinn resmen çet oldu burasıı :DDgenede sen bilirsinde baya kirlendi bince :DD

    YanıtlaSil