Subscribe:

12 Ekim 2013 Cumartesi

karışık alışveriş :)

 MERHABALAR :)
Aşağıda son dün yaptığım alışverişin genel görünümünü görmektesiniz :)

Öndeki tarak hariç hepsi watsons dan alındı .. İhtiyacım olan ve denemek istediklerimden yola çıkarak bir kaç bişey aldım işte :)  garnierin göz altı kapatıcısı annem için :)
2 li köpük ve duş jeli de arkadaşıma gidecek :) aslında vücut kremi alıyorum diye duş jeli almışım ambalajları çok benziyodu çünkü birbirine ...



Bu tatlışları da kipa dan aldım görünce dayanamadım :) çok sevimliler yaaa gelip gidip öpesim geliyo :D
bunlar silgi bu arada


Bu da benim canım tarağım :P D&R dan kendisi 


rocket rimelimi yedekledim son  zamanlardan bu rimelden başka rimel kullanmıyorum favorim oldu kendisi
Yanındaki kale eyeliner denemek için aldım  rimmelin şu likit rujlarını da bilmeyen yoktur dimi ya da denemeyen en son deneyen benm sanırımm bayıldımm bayıldımmmmm :)







2 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım,güzel günlerde kullan çok şirin şeyler almışsın..Genelde blogumdakı yazılara yorum yapmayanları göremiyorum gelemiyorum ama sana kaza eseri profiline tıkladım ve blogunun olduğunu keşvettim sana tavsiyem,bloglara yorumda bulun ki çabuk keşvedilesin... Bloğunda hayırlı olsuuun güzel yazılar güzel günler dilerim,iyi bayramlaar <3

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim kendi halimde bişeyler yazıyorum :) tavsiyeni dikkate alıcam sana da iyi bayramlar teşekkürler tekrar <3

    YanıtlaSil